تخریب یک منزل مسکونی در هانیوان به دلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام گفت: یک منزل مسکونی در بالاتر از میدان کوهستان هانیوان ایلام بدلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری دچار خسارت شدید شد.

تخریب یک منزل مسکونی در هانیوان به دلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری

نصرت اله  لطفی از تخریب یک منزل در هانیوان بدلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری خبر داد و گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره ۳را به محل اعلامی در خیابان بالاتر از میدان کوهستان هانیوان اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد،یک واحد مسکونی حدودا ۳۰ متری در نبود ساکنان بدلیل انفجار دچار خسارت  شدید شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام گفت: در این رابطه نیز مجید بیگلریان مدیر کل مدیریت بحران  به اتفاق مدیرعامل سازمان آتش نشانی بلافاصله از منزل مسکونی خسارت دیده بازدید کرد.

وی افزود: با توجه اینکه این منزل یک سازه نا ایمن و غیر فنی بوده در پی انفجار گاز دیواره های آن کاملا در حال تخریب است و سکونت در این منزل خطر آفرین است.

مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام که در نیمه شب از محل بازدید می کرد با تماس تلفنی با مسئولین امر خواستار  پیگیری و رفع خطر فرو ریزش کامل منزل مذکور شد.

گفتنی است این خانواده محروم و مستضعف چهار نفری تحت حمایت کمیته امداد امام (ره ) است که بصورت موقت اقدامات  ایمن سازی محل انجام شده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها