امدادرسانی به بیش از ۷۰۰ نفر در حوادث جوی ۲ روز اخیر

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۷۰۰ نفر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

امدادرسانی به بیش از ۷۰۰ نفر در حوادث جوی ۲ روز اخیر

صادق محمودی درباره اقدامات امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته گفت: در دو روز اخیر مجموعا ۲۷ استان تحت تاثیر بارش برف و باران قرار داشتند که در این میان در ۱۱ استان شامل ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و لرستان عملیات امداد و نجات انجام شد.

وی با بیان اینکه امدادگران در ۲۲ منطقه شامل پنج محور، هفت شهر، هشت روستا و دو منطقه عشایری در ۱۸ شهرستان از این ۱۱ استان ماموریت امدادی انجام دادند، گفت: در مجموع این ماموریت‌ها به ۷۰۸ نفر امدادرسانی شده و ۱۰۸ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. هشت نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از ۲۲ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است، گفت: در این مدت ۱۴۷ دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شد.

به گفته محمودی در مجموع این ماموریت‌ها ۳۵ تیم شامل ۱۳۰ نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند و اقلامی مانند پتو، موکت، نایلون، بسته غذایی و ... نیز در میان حادثه دیدگان توزیع شده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها