تخریب بیش از ۱۰ خودرو در ری/ متهم دستگیر شد

سرپرست انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تخریب بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در میدان سه راه ورامین در عملیات ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری، خبر داد.

تخریب بیش از ۱۰ خودرو در ری/ متهم دستگیر شد

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب تعدادی خودرو در محدوده میدان سه راه ورامین، بلافاصله گشت کلانتری به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداخت.

وی افزود: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که با ضربه خودروی خود و زنجیر بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهم انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن جواب منفی در ازدواج اعلام کرده است، گفت: شهروندانی که خودروهایشان در محدوده سه راه ورامین دچار چنین خسارتی شده است، می توانند برای پیگیری پرونده خود به کلانتری ۱۳۱ شهرری مراجعه کنند.

دستگیری عاملان نزاع و درگیری خیابان امام حسین(ع) شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در خیابان امام حسین ع شهرری، خبر داد.

سرهنگ ابن علی گفت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با افرادی که باعث بر هم زدن نظم و امنیت می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

وی ادامه داد: طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی مابین تعدادی از جوانان در ساعات اولیه بامداد در خیابان امام حسین(ع) شهرری بلافاصله ماموران کلانتری۱۳۱شهرری محل مورد نظر اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و مشاهده درگیری ۸ نفر با سلاح سرد با همدیگر، نسبت به دستگیری این افراد بصورت ضربتی اقدام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان این پرونده که تعدادی از آنها از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ ابن علی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها