پایان زورگیری های خشن دزد تکرو در حسن آباد تهران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیری خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت به روش زورگیری از شهروندان می کرد.

پایان زورگیری های خشن دزد تکرو در حسن آباد تهران

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت  زورگیری  در محدوده حسن آباد و تهدید سلاح سرد قمه و چاقو به روش زورگیری شناسایی و  دستگیری  سارق در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران انتظامی با رصد میدانی و پایش دوربین های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

 جاین مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت، اظهار داشت: تیمی از مأموران کلانتری حسن آباد در یک عملیات ضربتی  سارق  را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۵ فقره سرقت به روش زورگیری اعتراف که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید.

 سرهنگ ابن علی با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست؛ اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • غریبه
    0

    اینها کم حجاب و یا بی حجاب که نیستند که زندان و توبیخ و جریمه شوند زور گیری کرده و سرقت این که جرم نیست ... به زودی آزاد میشه و به شغل شریف ادامه میده البته با شدت بیشتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها