شگرد جدید دزدان برای سرقت پژو 206 / هشدارها را جدی بگیرید/ ویدئو

متاسفانه در حال حاضر سارقان از روش های جدید برای سرقت خودرو استفاده می کنند که یکی از این روش ها را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

شگرد جدید دزدان برای سرقت پژو 206 / هشدارها را جدی بگیرید/ ویدئو
حجم ویدیو: 13.14M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    بهترین روش جلوگیری یا کاهش سرقت اجرای حد شرعی سرقت و به ترتیب قطع انگشتان دست و پای دزد است این روش ۱۰۰٪ تضمینی است و نیاز به تحمیل هیچگونه هزینه اضافی بر صاحب مال همچون غل و زنجیر کردن مال و نصب دوربین مدار بسته و ردیاب و ... ندارد!

    نظرات شما -
    • تقاطع جمهوری کارگر
      0

      با این روش شما در آینده نزدیک شاهد بی انگشت بودن بسیاری از مردم خواهیم بود چون هر کس بلده چه جوری در حرفه خودش دزدی کند ، امروز سیب کیلویی 31800 خریدم موقع شستن دیدم روی کرم خوردگی سیب مارک خارجی چسبانده اند!!!!!

  • ناشناس
    0

    چندین برابر قیمت خودرو باید دزدگیر بخرید بعدش هم دزدها با زورگیری اول ناقصتون می کنند بعد هم ماشینتون را می برند.وقتی دزدها را میگیریم و تحویلشون میدیم به خاطر اجرای قانون بشر که مردم و سلبریدیها تو شبکه های مجازی میگن و از دزدها حمایت می کنند. ولشون می کنند. کرم از خود درخته. هر بلایی سرتون میاد حقتون است.اگر دل سیر به قصد کشت . همه دزدها را کتک بزنند دیگه دزدی نمیکنند . کم هزینه ترین و بهترین فرهنگ سازی برای دزدی نکردن. همین روش است.امتحانش مجانی.توی یک شهر اجرا کنند و نتیجه را ببینند.والسلام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها