فوت پسر ۱۱ ساله بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در شیراز

یک کودک ۱۱ ساله تبعه افغانستان در شیراز مورد حمله بیش از ۲۰ قلاده سگ ولگرد قرار گرفت.

فوت پسر ۱۱ ساله بر اثر حمله سگ‌های ولگرد در شیراز

مادر این کودک ۱۱ ساله افغانستانی گفت: پسرم در حالی که برای آوردن فرغون در اطراف خانه‌مان رفته بود، مورد حمله بش از ۲۰ قلاده سگ ولگرد قرار گرفت.

برای نجات فرزندم از چنگال این حیوانات به سمت سگ های ولگرد رفتم که این سگ‌ها به من هم حمله کردند و در نهایت یک راننده با ماشین به سمت سگ‌ها حمله‌ور شد و من و فرزندم را رها کردند.

فرزندم پنج روز در بیمارستان و بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه بوده است اما با وجود تلاش پزشکان، جان باخته است.

فرماندار شیراز در خصوص جمع آوری سگ‌های ولگرد گفت: بعضی از تشکل های حامی حیوانات و سگ های ولگرد معتقدند که این حیوانات موذی باید آزاد و رها باشند در صورتیکه این مساله می تواند به قیمت جان انسان های بی‌گناه و بی دفاع تمام شود.

وی افزود: ابتدای امسال در نشستی با حضور این تشکل‌ها مقرر شد که کار جمع آوری و ساماندهی سگ های ولگرد شیراز به آنها واگذار شود و در مقابل زمین، تسهیلات بانکی و بودجه مشخصی تامین شود، اما با گذشت ۱۰ ماه از این نشست دیگر خبری از این فعالین حامی حیوانات نشده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    "فرماندار شیراز در خصوص جمع آوری سگ‌های ولگرد گفت: بعضی از تشکل های حامی حیوانات و سگ های ولگرد معتقدند که این حیوانات موذی باید آزاد و رها باشند در صورتیکه این مساله می تواند به قیمت جان انسان های بی‌گناه و بی دفاع تمام شود".
    یعنی واقعا مسئولین مطیع تشکلهای حامی حیواناتند؟!!!! یا بی عملی و سهل انگاریشان که باعث فوت این کودک شده را پشت این مسئله پنهان می کنند.

  • ناشناس
    1

    واقعا همه شهرها سگهای ولگرد امنیت مردم را تهدید میکنند مسولین باید چاره ای بیندیشند وحامیان حیوانات هم الکی فقط ادعا دارند وادای حامیان رو در میارن وهیچ عملی در آنها نیستاگه راست میگن بیان ببرن از شون نگه داری کنن

  • امیرحسین
    2

    الان یک عده می گویند بچه هه رفته سگهارو اذیت کرده
    و برای مظلومیت سگها اشک می ریزند. نمی دونم چرا برای موش یا مارمولک انقدر یقه پاره نمی کنند؟

  • خانواده نادان
    0

    خونوادش نادون بودن که بچه رو فرستادن پی کار
    حتما بچه ترسیده و سنگ زده به سگها و بهش حمله کردن
    مقصر فقط خونواده این بچه بودن
    درضمن جناب مسئول شما بیسوادها باید سگها رو ببرید عقیم کنید و بعد رها کنید در طبیعت
    میدونید چه قدر گشنگی میکشن این طفلی ها
    چرا ما مثل سوئد امریکا و کانادا نیستیم؟چرا اونجا سگ ولگرد نیست؟
    چون شما بیسوادید و حیوونو بلدید شکنجه بدید

  • ناشناس
    0

    سگ ولگرد توی پارک ها زیاد شدن و رها و شهرداری چرا جهت جمع آوری کاری انجام نمی دهد حتما باید بچه خودتون این بلا سرش بیاد تا بفهمید جای بسی تاسف؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    سگ های ولگرد بارها بجه ام را ترسوندن _ در مهرشهر کرج دیده میشه که افراد متمول وثروتمند مخصوصا برای سگ و گربه ها غذا میآودند * جالب که همین افراد از کنار افراد فقیر زباله گرد و حتی سرایدار ساختمان خودشان با بی تفاوتی رد میشوند کاری ندارن که عید ۰ نوروز۰ شب یلدا+ یا حتی عید قربان کمکی توجه ای ( یا مثل اهل تسنن عزیز و بزرگوار ما که در غالب *احسان کمک به نیازمنوان میکنند) کمکی کنند اینها از آنطرف پشت بام افتاده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها