زن و مرد و دو کودک قربانی انفجار گاز در زنجان شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: انفجار گاز در زنجان ۴ مصدوم برجای گذاشت، که دو نفر از مصدومین کودک هستند.

زن و مرد و دو کودک قربانی انفجار گاز در زنجان شدند

مجید امیرفضلی در زنجان اظهار داشت: راس ساعت 14 و 12 دقیقه در طی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر وقوع حادثه انفجار در یکی از محلات شهر زنجان دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه دو به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه حادثه رخ داده مربوط به انفجار گاز بود، افزود: متاسفانه در اثر این حادثه 4 نفر مصدوم شدند، که دو نفر کودک، یک نفر آقا و یک نفر خانم هستند که حال یک نفر از آنها وخیم است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است، افزود: بررسی احتمال آسیب منازل مجاور در حال انجام است.

وی ازشهروندان درخواست کرد: با هشدار به فرزندان خود ازخطرات و عوارض وحشتناک و غیر قابل جبران، بازی با ترقه و مواد منفجره و سایر موارد آگاه سازند و در صورت بروز هرگونه حریق و حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و در صورت گسترده بودن آتش سریعا افراد مسن و کودکان را به جای امن انتقال داده و فورا با شماره تلفن 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقیق و نوع حادثه اطلاع دهید.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها