سرنوشت نامعلوم کارمند ربوده شده در پایتخت/ 2 مظنون بازداشت شدند

2 مرد تبهکار در پرونده ناپدید شدن مردی بازداشت شده‌اند اما با وجود شواهد و مدارکی که علیه آنهاست آدم‌ربایی را انکار می‌کنند.

سرنوشت نامعلوم کارمند ربوده شده در پایتخت/ 2 مظنون بازداشت شدند

اواخر بهمن امسال زنی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن شوهر 60ساله‌اش خبر داد.

وی گفت: شوهرم کارمند است و آخرین بار برای رفتن به محل کارش از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. هرچه به موبایلش زنگ می‌زنم خاموش است و هیچ‌کس اطلاعی از سرنوشت او ندارد.

پس از ثبت اظهارات این زن، تیمی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و جست‌و‌جو برای یافتن مرد گمشده را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد آخرین بار در یکی از خیابان‌های پایتخت دیده شده و با 4نفر که سوار بر خودرویی بودند به مشاجره پرداخته است.

ماموران برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر راهی محل حادثه شدند و به تحقیقات میدانی پرداختند.

آنطور که شاهدان می‌گفتند سرنشینان خودرو، پس از درگیری با مرد گمشده، به زور وی را سوار ماشین خود کرده و از محل گریخته بودند. یکی از شاهدان گفت: روز حادثه در حال عبور از خیابانی بودم که صدای دعوای مردی میانسال را با چند نفر شنیدم.

محل حادثه جایی است که تبدیل به پاتوق خلافکاران شده و 4مرد که آنها را از قبل می‌شناختم، با مرد میانسال درگیر شدند.

من متوجه علت درگیری نشدم اما به‌نظرم آنها فقط به‌خاطر اینکه مرد میانسال در نزدیکی پاتوق آنها ایستاده بود، با وی درگیر شده بودند. بعد دیدم که آنها به زور مرد میانسال را سوار بر ماشین خود کرده و به سرعت از آنجا دور شدند.

با این اطلاعات، مأموران پلیس تحقیقات برای شناسایی 4مرد خلافکار را آغاز کردند تا اینکه با انجام تحقیقات بیشتر و بررسی‌های دوربین مداربسته موفق شدند 2نفر از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند. 2متهم دستگیر شده اما در بازجویی‌ها منکر هرگونه اطلاعاتی از سرنوشت مرد گمشده شدند و گفتند به هیچ عنوان او را ندیده و نمی‌شناسند. یکی از آنها گفت: درست است که سابقه داریم و در آن پاتوق برای مصرف مواد دور هم جمع می‌شدیم اما نه مرد گمشده را دیدیم و نه با کسی درگیر شده‌ایم و نه از او خبری داریم.

وی ادامه داد: ما حدس می‌زنیم فردی که گفته ما را هنگام درگیری با مرد گمشده دیده، از رقبایمان بوده و قصد انتقام‌جویی داشته است. ادعای این مرد در حالی صورت می‌گرفت که دوربین‌های مداربسته نیز چهره او را هنگام درگیری با مرد گمشده ثبت کرده بودند.

اما وی مدعی شد:‌ تصاویری که در دوربین‌ها ضبط شده متعلق به ما نیست و افراد شبیه ما هستند. متهمان در حالی جرم خود را انکار می‌کنند که شواهد و دلایل حکایت از آن دارد که روز حادثه با مرد گمشده درگیر شده و او را ربوده‌اند. به همین دلیل دستور بازداشت هردوی آنها صادر شده و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها