همدستی برادران با دشمن پدر برای ارتکاب جنایت

برادران جوان که متهم هستند با همدستی دشمن پدرشان او را به قتل رسانده‌اند با نقص حکم یکی از متهمان باز هم محاکمه شدند.

همدستی برادران با دشمن پدر برای ارتکاب جنایت

متهم ردیف اول این پرونده که دشمنی دیرینه‌ای با مقتول داشت و به قصاص محکوم شده با تایید حکم قصاص از سوی دیوان عالی کشور مواجه شد اما نقض حکم یکی از پسران مقتول باز هم پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران کشاند.

یک سال قبل پلیس در جریان قتل مردی میانسال به نام اکبر قرار گرفت. وقتی ماموران به محل کشف جسد که محل زندگی مقتول بود اعزام شدند، پس از بررسی‌های اولیه، مشخص شد فردی ناشناس با چاقو به او حمله کرده و دقایقی بعد هم به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان باخته است.

پس از آن جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در نخستین گام با تحقیقات میدانی شناسایی عامل قتل را در دستور کار قرار دادند.

یکی از همسایه‌ها به عنوان مطلع به ماموران گفت: تازه وارد ساختمان شده بودم که صدای داد و فریاد شنیدم و به سرعت به راهرو رفتم و دیدم اکبر جلوی در آسانسور در حالی که به شدت خونریزی می‌کرد، روی زمین افتاده است.

هرچه از او می پرسیدم چه کسی تو را زده، جواب می داد زدند اما نمی‌گفت چه کسی. بعد هم که همسر و دو پسرش مطلع شدند عکس‌العمل خاصی نداشتند.

همسایه دیگر مقتول نیز به ماموران گفت: نیم ساعت قبل از ماجرا از پنجره خانه‌مان مرد جوانی را دیدم که با کلاه کاسکتی بر سر جلوی ساختمان قدم می‌زد. بعد هم وارد حیاط شد و از داخل جورابش چاقو و دستکش درآورد. من با تلفن همراهم از او فیلم گرفتم.

ماموران در ادامه سراغ خانواده مقتول رفتند. همسر اکبر به ماموران گفت: زمان حادثه من به اتفاق دو پسرم در خانه بودیم. اکبر با کسی خصومتی نداشت و نمی‌دانیم چه کسی او را به قتل رسانده است.

در ادامه تحقیقات برادر مقتول نیز به ماموران گفت: ارتباط برادرم با همسر و دو پسرش خوب نبود، ضمن اینکه عامل قتل کلید خانه را داشته و به راحتی توانسته وارد آپارتمان شود.

تحقیقات میدانی و اظهارات مطلعان و اقوام مقتول سبب شد ماموران به همسر و فرزندان مقتول شک کنند. تلفن‌های همراه آنها مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد یکی از فرزندان مقتول به نام شهرام از چند روز قبل تا دقایقی بعد از جنایت با فردی به نام صمد تماس‌های زیادی داشته است.

به این ترتیب شهرام احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او اعتراف کرد با همدستی برادر و دوستش نقشه قتل پدرش را طراحی و اجرا کرده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها