آتش، انبار سوخت قاچاق را برملا کرد

آتش نشانان، آتش سوزی انبار سوخت قاچاق را در کرمان مهار کردند، اما سه آتش نشان مجروح شدند.

آتش، انبار سوخت قاچاق  را برملا کرد

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در این باره بیان کرد: این حادثه در یکی از خیابان های  حاشیه شهر کرمان اتفاق افتاد که به علت حریق گسترده سه نفر از آتش نشانان هم مصدوم شدند.

فدایی ادامه داد: با اعلام  گزارش آتش سوزی از سوی شهروندی وظیفه شناس، سه دستگاه خودروی عملیاتی به محل اعزام شدند و حریق را پس از مدتی طولانی مهار  کردند.

وی با تایید سوخت قاچاق در این مکان  افزود: در این انبار که به عنوان مصالح ساختمانی شناسایی شد مقدار زیادی سوخت از نوع بنزین وجود داشت که یک سوم آن بر اثر آتش سوزی از بین رفت و بخشی  همچنان در محل وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان هم  گفت: علت آتش سوزی سوخت گیری پژو از همین مخزن بوده که احتمالا متعلق به مالک انبار است و خودروی آن ها دچار حریق شده که در هنگام  وقوع آتش سوزی از محل  گریختند.

سرهنگ پورامینایی بیان کرد: حدود 3 تا 4 هزار لیتر سوخت از نوع بنزین در این مکان وجود دارد که مقداری از آن مشتعل شده و قسمتی  همچنان در محل است، اما خطری برای شهروندان ندارد.وی تصریح کرد : مالک این انبار و مصالح ساختمانی احضار شدند و پرونده ای  در این زمینه تشکیل  شده که به اطلاع مقام  قضایی هم رسیده، اما هنوز کسی مراجعه نکرده و  پلیس همچنان پیگیر  موضوع  است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان  حجم بالای قاچاق سوخت در استان را نگران کننده دانست و اظهار کرد:  نظارت نکردن دستگاه‌های متولی در زمینه توزیع و اختصاص سهمیه سوخت، ثبت غیر واقعی پیمایش ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و... از علل عمده نابسامانی در وضع توزیع سوخت است.

سید مهدی قویدل  افزود: هر دستگاهی با توجه به مسئولیت قانونی خود باید بر روند توزیع سوخت نظارت و هرگونه جرم و تخلف را در سریع ترین زمان ممکن به دستگاه قضایی برای برخورد قانونی گزارش کند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها