کشف ۳ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف ۳ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در بازرسی از یک باب مغازه در محمدشهر خبر داد.

کشف ۳ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده

سرهنگ رحیم فرجی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری و پولشویی، بررسی موضوع در دست مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که افرادی با ارائه چک‌های بلامحل و مشکل دار اقدام به خرید کالا و با فروش کالاهای خریداری شده اقدام به پولشویی می کنند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: پس از اخذ دستور قضایی و تحقیقات گسترده ۲ نفر در رابطه با این موضوع دستگیر که در بازرسی از یک باب مغازه که در اختیار آن ها بود بیش از ۴ تُن انواع برنج و بیش از ۵ تن انواع حبوبات احتکار شده کشف شد.

او با اشاره به اینکه ارزش مواد غذایی مکشوفه توسط کارشناسان مبلغ ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان پس از معرفی به دادسرا با قرار۲۰۰ میلیارد ریالی جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی مالباختگان در اختیار این پلیس قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    احتکارگر بدون محاکمه اعدام شود چون زمان زمان جنگ اقتصادی است وانبار تبدیل ب مسکن شود باپول فروش اجناس احتکار شده وتحویل تعدادی ازفرودستان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها