دستگیری میوه‌فروشی که با دستگاه "اسکیمر" حساب مشتریانش را خالی می‌کرد

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش میوه‌فروش دوره‌گرد بیش از ۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

دستگیری میوه‌فروشی که با دستگاه "اسکیمر" حساب مشتریانش را خالی می‌کرد

سرهنگ داود معظمی گودرزی، اظهار کرد: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات مالباختگان این پرونده موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید میوه از یک میوه فروش سیار در تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

گودرزی بیان کرد: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک میوه‌فروش دوره‌گرد در تهران مشغول کار شده و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند که با بررسی‌های تکمیلی و همه‌جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی موفق شدند این فرد را شناسایی و پس از تشریفات قضایی، مجرم را در حین ارتکاب جرم دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    به واسطه دوربینهای که تمام شبانه روز ازمردم جاسوسی میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها