پایان پرونده ملکه کریپتو/ آیا او به قتل رسیده است؟

به تازگی اخبار جدیدی درباره مدیرعامل تحت تعقیب پروژه کلاهبرداری ارز دیجیتال وان کوین، روجا ایگناتوا منتشر شد که نشان می‌دهد این کلاهبردار در نوامبر سال 2018 میلادی به قتل رسیده است.

پایان پرونده ملکه کریپتو/ آیا او به قتل رسیده است؟

روجا ایگناتوا که با لقب ملکه کریپتو نیز شناخته می‌شود، بیش از شش سال است که تحت تعقیب پلیس اف‌بی‌ای است.

ملکه کریپتو در تاریخ خرداد سال جاری، در لیست «ده متهم فراری تحت تعقیب» سازمان FBI نیز قرار گرفته است و به بیش از ۹۰ سال زندان به دلیل طرح پانزی وان‌کوین محکوم شده است. این سازمان پاداش 100 هزار دلاری را برای ارائه اطلاعات درباره این فراری تعیین کرده است.

پروژه‌ی وان‌کوین، یک طرح پانزی در دنیای رمزارز بود، و به گفته‌ روزنامه‌ تایمز به عنوان یکی از بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ معرفی شده است.

بر اساس تحقیقات یک خبرنگار و همچنین مدارک پیدا شده از خانه یکی از پلیس‌های به قتل رسیده در بلغارستان، بنظر می‌رسد که ملکه کریپتو در نوامبر 2018 میلادی توسط رهبر یک باند قاچاق مواد مخدر بر روی یک کشتی تقریحی در یونان به قتل رسیده است.

ملکه کریپتو

رهبر باند قاچاق مواد مختدر قاتل ملکه کریپتو است

بر اساس گزارش این خبرنگار، روجا ایگناتوا توسط یکی از افراد رهبران باند مواد مخدر در جهان، Hristoforos Amanatidis به قتل رسیده است. او که با لقب تاکی (Taki) شناخته می‌شود، قصد داشته با قتل ایگناتوا، نقش خود در پروژه پانزی وان‌کوین را مخفی نگه دارد.

گفته می‌شود که جسد ملکه کریپتو بعد از قتل در دریای یونان انداخته شده است. فردی که ایگناتوا را به قتل رسانده در این تحقیقات شناسایی شده است. Hristo Hristov که به عنوان قاتل این پرونده شناسایی شده است، بعدا به دلیل تجارت مواد مخدر در هلند دستگیر شده است.

پرونده ملکه کریپتو

منبع اطلاعات منتشر شده کیست؟

بر اساس گزارش مرکز تحقیقات جنایی بلغارستان (BIRD)، این اطلاعات توسط یکی از اعضای دولتی این کشور به نام Georgi Georgiev Vasilev، زمانی که در حالت غیرطبیعی بوده است، فاش شده است. به نظر می‌رسد که رهبر این باند مواد مخدر، برادر زن این عضو دولتی است.

مدارک کشف شده در خانه پلیس مقتول

در کنار تحقیقات خبرنگار مذکور، مدارک جدیدی درباره این قتل در خانه Lyubomir Ivanov که یکی از افسران رده بالای کشور بلغارستان نیز پیدا شده است. این پلیس که در سال گذشته به قتل رسیده است، فایل‌های ضبط شده‌ای درباره این پرونده را در اختیار داشته است. تاکنون تائید رسمی این مدارک توسط نهاد BIRD صورت نگرفته است.

مدارک قتل ملکه کریپتو

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها