دستگیری قاتلان پژو سوار در کمتر از 2 ساعت

عاملان قتل دو پسر جوان در کوی 600 دستگاه بندرعباس در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان پژو سوار در کمتر از 2 ساعت

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در این  خصوص گفت: با هوشیاری و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس و همکاری مأموران انتظامی شهرستان خمیر عاملان قتل دو جوان ۲۰ و ۳۳ ساله که در شهرستان بندرعباس مرتکب قتل شده بودند، پس از ۲ساعت دستگیر شدند.
این حادثه در کوی 600 دستگاه شهرستان بندرعباس رخ داد و بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتولان دو پسر ۲۰ و ۳۳ ساله بودند. در این حادثه مشخص شد دو نفر با خودرو پژو پارس مشکی بدون پلاک با اسلحه کلاشنیکف اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده و بلافاصله نیز  متواری شده‌اند.

با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه‌ای سایر مبادی خروجی استان مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کُنجی شهرستان خمیر هنگام بررسی دقیق خودروهای عبوری جاده خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
سردار جعفری ادامه داد: در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچگونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام کرده و قصد تمرد و متواری شدن داشتند که با هوشیاری مأموران دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس استان در بررسی دقیق‌تر مشخص شد متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و فراری هستند که در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه در زیر صندلی خودرو کشف شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها