آزار دختر ۲۰ساله با خوراندن آبمیوه مسموم

دو پسر که متهم به آزار دختری جوان بودند پس از محاکمه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به شلاق و تبعید محکوم شدند.

آزار دختر ۲۰ساله با خوراندن آبمیوه مسموم

 رسیدگی به این پرونده از نیمه فروردین امسال با مراجعه دختر ۲۰ ساله‌ای به اداره پلیس که مدعی بود از سوی دو پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته، آغاز شد.
وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند وقتی بود که صبح‌ها برای ورزش به پارکی در نزدیکی خانه‌مان می‌رفتم. روز حادثه پس از ورزش در حال استراحت بودم که پسر جوانی به نام آرش کنارم نشست.

چند دقیقه بعد به بهانه‌ای با من سر صحبت را باز کرد و از آنجایی که به نظرم مودب آمد جوابش را دادم و باهم همکلام شدیم.
نیم ساعت بعد به اتفاق از پارک خارج شدیم و او مرا به صرف آبمیوه دعوت کرد و من هم قبول کردم و بعد از خوردن آبمیوه ناگهان از هوش رفتم.
وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که در خانه‌ای هستم و دو پسر مرا مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند بعد هم تهدیدم کردند که اگر در این باره با کسی صحبت کنم آبرویم را می‌برند. همانجا سراغ آرش را گرفتم که آنها مدعی شدند پس از اینکه بیهوش شدی او تو را به ما تحویل داد و رفت.
شاکی در ادامه افزود: دو پسر جوان بعد از چند ساعت با سر و وضع به هم ریخته آزادم کردند و به سختی خودم را به خانه رساندم و ماجرا را برای مادرم تعریف کردم که مادرم گفت باید از آنها شکایت کنیم.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    ملت بی فرهنگ باکوچکترین محبت هست ونیستشون میدهند. به ماکشورهای چهان سوم که جدیدن چهارم شدیم بااقتصاد وسیاست وبی ملیتیمون. فقط اسم ایرانی هستیم حتی اسم خودمون وکالا وفرهنگ وکوچه ومغازه وهزاران چیز دیگر همه عربی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نمیدونم والا. دیگه چی باید بشه که ناقص العقل ها در موارد اینچنینی متجاوز رو گناهکار بدونن نه مورد تجاوز قرار گرفته رو.
      شما هم مال و اموال و ناموس و جان و سلامتی و ... ات رو بچسب چون اگه مشکلی برای هر کدوم از اینا پیش بیاد مقصر خودتی نه دزد مال و ناموس و جان و... .
      دم امثال بابک زنجانی و خاوری و ... هم گرم که گناهکار نبودن. مردمی که جیب شون خالی شده مقصر اند. مقصر گرانی گوشت و دلار و خونه و ماشین و ... هم مردم اند.

    • امیرحسین
      0

      همین مردم توانستند از قحطی ساختگی انگلیس ،سال ها مستعمره روسیه و انگلیس بودن جنگ عراق ۴۰ سال تحریم ۸ سال نابود کردن اقتصاد عبور کنند فقط با همین فرهنگ خوب مون. فکر کردی چرا ۱۰۰ روز در ایران درگیری شد؟ بخاطر حساسیت مردم روی دختران .داخل کشور های دیگه هزار بار بدترش پلیس سر زن ودختران می آورد آب تکون نمی خوره.

  • ناشناس
    0

    یعنی می توان نتیجه گرفت که شلاق و تبعید مجازاتی بازدارنده ست برای چند ساعت آزاردادن از این گونه؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها