پلمب داروخانه‌ای در شهر ری به دلیل کشف حجاب متصدی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از پلمب واحد صنفی داروخانه به دلیل کشف حجاب عامدانه در شهرری، خبر داد.

پلمب داروخانه‌ای در شهر ری به دلیل کشف حجاب متصدی

 سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر ضدفرهنگی از متصدیان یک واحدصنفی داروخانه مستقر در بازار شهرری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

سردار جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس ری با صنوفی که با اقدامات خود، معاندین را همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

به گزارش فارس، پیش از این در منطقه تهرانپارس تهران به دلیل کشف حجاب مسئول داروخانه و توهین به آمر به معروف به دستور دادستانی پلمب شده بود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    " سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر ضدفرهنگی از متصدیان یک واحدصنفی داروخانه مستقر در بازار شهرری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت."!!
    انتشار تصاویر ضد فرهنگی در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت؟!!!یعنی شماها را ساخته اند فقط برای همین کارها؟!قضیه مسمویت سریالی مدارس دخترانه قم به کجا رسید پلیس اطلاعات؟!!

  • علی
    1

    کاش برای گرانفروش ها هم اینقدر سریع بودید

  • ناشناس
    1

    قوانین اجباری حجاب شرعی را نبایستی به اماکن و شرکتها و کسب و کارهای خصوصی تعمیم و گسترش داد! از قدیم الأیام گفته اند چهار دیواری و اختیاری به شرطی که مزاحم حقوق دیگران نباشد!

  • 🐜
    1

    ب معیشت مردم بدبخت رسیدگی کنید حجاب اجباری که مالیده میشه هرکس خودش بایدمیلش باشه چطوری زندگی کند.ب داد معیشت ملت برسیداگرمردید

  • Hesam
    2

    راه رهایی ری استارت

  • ناشناس
    0

    کاش با قاچاقچیان و احتکارکنندگان و دلالان بی انصاف دارو اینقدر سریع و جدی برخورد میکردید.
    من بیمار، داروی مورد نیازمو میخوام چکار به پوشش متصدی دارم؟؟

  • ابرانی اصیل
    3

    باید با همه کسانی که این واجب الهی توهین و بی اعتنایی می کنند برخورد قاطع صورت گیرد .حیا و شرم زینت زن مسلمان است .

  • چرچیل
    0

    الان بااین کار مشگل گرونی و فقرو فحشا درست شدش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها