انتقام گیری کارگر اخراجی از کارفرما با سرقت پرادو

سعید، یکی از مجرمان دستگیر شده در طرح پلیس است. او کارگر یک کارخانه بود، اما چند‌ماه قبل از سوی کارفرمای خود اخراج شد و پس از آن به‌دنبال راهی برای انتقام بود تا اینکه نقشه سرقت مسلحانه کشید.

انتقام گیری کارگر اخراجی از کارفرما با سرقت پرادو

گفت‌وگو با او را بخوانید:

چطور از کارفرمایت سرقت کردی؟

از یک‌ماه قبل نقشه سرقت از او را کشیدم و برای اجرای آن به شهرهای غربی کشور سفر کردم و یک اسلحه خریدم. سپس به تهران برگشتم و 21بهمن‌ماه به خانه کارفرمایم حمله کردم و ماشین پرادوی او را به سرقت بردم.

چطور وارد خانه شدی؟

کارفرمایم ساکن برجی در سعادت‌آباد است. او وضع مالی خیلی خوبی دارد و شب حادثه متوجه شدم مهمان دارد. رفتم زنگ همسایه طبقه پایینی را زدم و گفتم مهمان طبقه بالایی هستم. به این ترتیب وارد ساختمان شدم و بعد زنگ واحد کارفرمایم را زدم. البته از قبل صورتم را با ماسک پوشانده بودم و کلاهی بر سر داشتم. به محض ورود، اسلحه را به سمت مهمان‌ها گرفتم و تهدید کردم که اگر کسی حرفی بزند ماشه را می‌کشم. همه وحشت کرده بودند. آنها را در اتاقی زندانی کردم و بعد سراغ کارفرمایم رفتم و گفتم سوئیچ و مدارک ماشینت را بده. او هم از ترس تسلیم خواسته من شد و به این ترتیب بود که ماشین پرادوی او را دزدیدم.

چرا پرادو؟

می‌خواستم با یک تیر دو نشان بزنم؛ نخست انتقام از کارفرمایم که بی‌دلیل مرا اخراج کرد. او به من تهمت زد و بعد مرا از کارخانه بیرون انداخت. هدف بعدی‌ام این بود که با ماشین او مواد‌مخدر جا‌به‌جا کنم، اما خیلی زود گیر افتادم و دستگیر شدم. فکر می‌کنم کارفرمایم صدایم را شناخته و به همین دلیل لو رفته‌ام.‌

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ضدسرقت
    0

    اول اینکه اگر قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب باشه که دیگه اصلا دزد نمیتونه از درب وارد بشه حتی اگر چوبی باشه و دوم اینکه اگر فرض بر این باشه که خونه مثل کاروانسرا اینقدر بی درو پیکره که دزدا میتوانند وارد شوند باید یک گاوصندوق واقعی بگیرند که قفل و رمز آن حتی توسط متخصص باز کردن گاوصندوق هم باز یا تخریب نشه و درب گاوصندوق هم واقعا ضد دیلم باشه و همچنین حتما باید به نوعی ساخته شده باشه که بشه به زمین و دیوارهای اطراف رول بولت بشه که دیگه دزدان راهی جز بریدن بدنه نداشته باشند که اگر هر کدوم این ویژگیها در گاوصندوق نباشه در واقع فقط یک جعبه آهنی دارند و نه یک گاوصندوق که باعث میشه تمام اموال ارزشمند را با توهم امنیت داخلش بگذارند که یکجا و با هم و بدون زحمت سرقت شوند. فقط چون نزدیک عیده و سرقتها چند برابر میشه، مخصوصا با این حجم از دلار و سکه که تو خونه ها نگهداری میشه باید روی این نکته مهم هم تاکید کنم که ضد سرقت بودن گاوصندوق به ادعاهای فروشنده نیست بلکه به ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت هستش که یک فروشنده معتبر ارائه میکنه که اگر به هر صورت سرقت شد خسارات سرقت را پرداخت میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها