دستگیری ۶ نفر از عاملان ناامنی دهلران در کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش پلیس ۶ نفر از عاملان ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان دهلران دستگیر شدند.

دستگیری ۶ نفر از عاملان ناامنی دهلران در کمتر از ۱۲ ساعت

سردار دلاور القاصی مهر گفت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای نا امن جلوه دادن شهر‌ها و عدم همراهی مردم با آنان و نا امیدی ناشی از حضور شور انگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه روز گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و ماموران انتظامی در میدان بسیج شهرستان دهلران کردند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تیراندازی‌های صورت گرفته یکی از کارکنان خدمتگزار پلیس حین انجام وظیفه دچار مجروحیت از ناحیه پهلوی سمت چپ می‌شود.

فرمانده انتظامی ایلام خاطرنشان کرد:با همکاری عوامل درمانی در سطح شهرستان در کوتاه‌ترین زمان مامور وظیفه شناس مورد مداوا قرار می‌گیرد که هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

وی تصریح کرد: این افراد علاوه بر تیراندازی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم چند حلقه لاستیک فرسوده را آتش و اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت میدان مرکز شهر نیز نمودند که خوشبختانه به مردم عادی آسیبی وارد نشد.

فرمانده انتظامی ایلام گفت:ماموران امنیتی و انتظامی پس از وقوع این حادثه و در کوتاه‌ترین زمان موفق شدند تعداد ۶ نفز از متهمان را دستگیر که در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را تحت تاثیر قرار گرفتن رسانه‌های معاند و ایجاد ترس و دلهره در بین شهروندان عنوان کرده اند، اظهار کرد: هم اکنون آرامش کامل در شهرستان دهلران برقرار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها