باند توزیع مواد مخدر در دامغان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری سه نفر توزیع‌کننده مواد افیونی در دامغان خبر داد و گفت: از مخفی‌گاه متهمان، پنج کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

باند توزیع مواد مخدر در دامغان متلاشی شد

 سرهنگ سیدرضا علوی، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدتی قبل، اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک چند تن از موادفروشان شهر در یکی از محله‌های جنوبی دامغان به پلیس ارائه شد و به همین منظور، اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در اقدامات اطلاعاتی خود، به شناسایی محل فعالیت متهمان موفق شدند و مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این افراد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان ادامه داد: روز گذشته با هماهنگی قضایی و اخذ مجوز ورود به مخفیگاه متهمان، تیمی از مأموران عملیات این پلیس به مخفیگاه موادفروشان اعزام شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند در مخفی‌گاه خود درحالی‌که قصد جابه‌جایی مواد مخدر را داشتند، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از این محل، پنج کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

علوی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اگه عفو نخواهیم کی را باید ببینیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها