دستگیری ۸ نفر از افراد دخیل در درگیری و اغتشاشات آبدانان

دادستان عمومی و انقلاب ایلام از دستگیری ۸ نفر از عوامل نا امنی و آشوب چهارشنبه شب در آبدانان خبر داد.

دستگیری ۸ نفر از افراد دخیل در درگیری و اغتشاشات آبدانان

بخشنده در ارتباط تلفنی با خبر شبانگاهی (ساعت ۲۳) مرکز ایلام گفت: حدود ۲۰۰ نفر با تجمع در میادین بسیج و امام حسین شهر آبدانان و سر دادن شعار‌های ناهنجار، اقدام به درگیری با نیرو‌های نظامی و انتظامی، تخریب زیر ساخت‌های شهری، تمثال میدان بسیج و آتش زدن مغازه‌ها کردند که در این خصوص ۸ نفر از عوامل اصلی دستگیر و ۵۴ نفر نیز شناسایی شده‌اند که به زودی دستگیر خواهند شد.

وی با تشریح جزئیات علل وقوع ناآرامی در آبدانان گفت: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری و صدور حکم قضایی یکی از سردسته‌های اصلی اغتشاشات آبدانان و نیز صدور حکم قضایی برای یکی از فعالان فضای مجازی مرتبط با ناآرامی‌های ماه‌های گذشته آبدانان شکل گرفته بود.

دادستان عمومی و انقلاب ایلام با هشدار به آشوبگران، خط قرمز دستگاه قضایی را امنیت جامعه دانست و تاکید کرد: دستگاه قضا با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند که در این راستا در سریعترین زمان برای عاملان و آشوبگران شب گذشته آبدانان پرونده قضایی تشکیل شد و رسیدگی به رفتار و اقدام مجرمانه آن‌ها آغاز شده است.

بخشنده در ادامه با بیان که هیچگونه نا امنی در شهر آبدانان وجود ندارد تصریح کرد:امنیت کامل در شهر آبدانان بر قرار و شرایط عادی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها