تیراندازی بر سر مالکیت یک قطعه زمین

سه نفر که بر سر اختلاف ملکی و مالی با هم درگیر بودند، پس از تیراندازی به سمت یکدیگر، توسط پلیس رودان دستگیر شدند.

تیراندازی بر سر مالکیت یک قطعه زمین

به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشد. این حادثه در یکی از روستاهای شهرستان رودان رخ داد و شلیک گلوله‌ها به‌وسیله اسلحه شکاری بود.

سردار غلامرضا جعفری با بیان اینکه  متهمان با انگیزه اختلاف حساب زمین کشاورزی و ملکی به سوی هم شلیک کردند، گفت: پس از یک نزاع منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهرستان رودان، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند با توجه به سرنخ‌های موجود سه متهم دخیل در این درگیری را در سطح شهرستان شناسایی و آن‌ها را در عملیاتی جداگانه و منسجم دستگیر کنند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه خوشبختانه در این درگیری آسیبی به افراد وارد نگردیده و شلیک اسلحه شکاری به سمت منطقه بی‌خطر صورت گرفته، افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته و اظهارات متهمان، انگیزه این نزاع اختلافات ملکی و اختلاف حساب بر روی یک قطعه زمین کشاورزی و باغ صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی انجام خواهد داد و افرادی که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند با بر خورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

منبع: صبح ساحل
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها