صحنه قتل رییس اتحادیه اصناف شمیرانات/ مردی رفت زنش را بکشد محسن محققی را کشت/ ویدئو

ظهر امروز یک مرد 45 ساله برای به قتل رساندن همسر خود به اتاق اصناف شمیرانات حمله کرد که در پی آن رئیس اتحادیه ابزار آلات و مصالح به قتل رسید و قاتل نیز دست به خودکشی زد تا راز سر به مهر شده این اتفاق باز نشود.

صحنه قتل رییس اتحادیه اصناف شمیرانات/ مردی رفت زنش را بکشد محسن محققی را کشت/ ویدئو

ساعت 14:15 دقیقه امروز، مردی اسلحه به دست برای انتقام از همسرش، وارد اتاق  اصناف  شمیرانات شد.

مرد مسلح بعد از بیان آخرین حرف هایش درحالی که لوله اسلحه به سمت همسرش گرفته شده بود، ماشه را چکاند. اما گویا بخت با آن زن یار بود و اسلحه  شلیک  نکرد در این میان با وجود جمع شدن افراد، تنها یک نفر که آن هم از همه پیرتر بود به این مرد 45 ساله اسلحه به دست هجوم آورد تا شاید بتواند مانع آسیب دیدن آن زن شود که در حین درگیری، اسلحه ای که همین چند لحظه قبل کار نکرده بود، شلیک شد و محسن محققی  رئیس  اتحادیه صنف  ملزومات و مصنوعات ساختمانی شهرستان  شمیرانات  به صورت قهرمانانه و فداکارانه به  قتل  برسد.

سپس قاتل بدون با خونسردی کامل از ساختمان پایین آمده و به سمت کوچه  قوام  که مقابل ساختمان اتحادیه است فرار می کند اما در یک لحظه پاهایش قفل شده و اسلحه را این بار به سمت سر خود می آورد و با چکاندن ماشه، به زندگی خود پایان داده تا راز سر به مهر شده امروز هرگز از طرف او باز نشود.

مقتول 63 ساله بوده و از افراد سرشناس محله شیران محسوب می شود که امروز برای کار به اتاق اصناف مراجعه کرده است.

در حال حاضر محمدجواد شفیعی بازپرس کشیک  قتل  پایتخت در صحنه جنایت حضور داشته و در حال تحقیقات است.

همچنین بعد از این حادثه به سمت خانه محسن حققی معروف به حاج محسن حرکت کردیم که دقیقا 2  کوچه بالاتر از محل حادثه است. او 2 فرزند 22 ساله و 34 ساله دارد که هر 2 بهت زده و گویا دنیا بر سرشان آوار شده است.

یکی از بستگانش را می بینیم که در حال اشک و زاری کردن است. گویا او نیز حسرت بزرگی در دل دارد که به سمتش رفته و از او جویای جریان می شویم.

آن فرد می گوید: « صبح امروز با حاجی صحبت کردیم و قرار بود تا ساعت یک همدیگر را ببینیم که متاسفانه نشد و این حادثه هولناک اتفاق افتاد.»

بنا بر این گزارش، تحقیقات میدانی خبرنگار رکنا نشان از آن دارد که قاتل با همسر سابق خود اختلاف داشته و با توجه به اختلافات قدیمی برای قتل پای در محل کار همسر سابقش گذاشته تا دست به قتل همسرش بزند که سناریوی با گیر کردن اسلحه تغییر پیدا کرده و حسن محققی که برای نجات جان زن جوان به سمت مرد مسلح می رود هدف گلوله قرار می گیرد و به قتل می رسد.

حجم ویدیو: 42.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    اینم شخصی بوده خخخخ

    نظرات شما -
    • درخشان
      0

      ناشناس با مرض خخخخخ تو چرا نمیری خودت را معالجه کنی

  • سام
    0

    خدا بیامرزتش این پدر فداکار رو

  • ناشناس
    1

    چرا همه قاتلا با زناشون اختلاف دارند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها