گاز منو کسید کربن ۴ دانش‌آموز و یک دبیر را راهی بیمارستان کرد

چهار دانش‌آموز به همراه دبیر یکی از مدارس روستای موسی‌آباد شهرستان تربت‌جام به دلیل گازگرفتگی دچار مسمومیت شدند.

گاز منو کسید کربن ۴ دانش‌آموز و یک دبیر را راهی بیمارستان کرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام در این خصوص گفت: طی تماس با اورژانس مبنی بر مسمومیت ۴ دانش‌آموزان به همراه یکی از دبیران با گاز مونوکسیدکربن، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

علی لطفی با بیان اینکه این حادثه در یکی از مدارس روستای موسی‌آباد رخ داده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان با علائم سر درد و گیجی، حالت تهوع و... برای ارائه خدمت درمانی به مرکز آموزشی درمانی بیمارستان سجادیه تربت‌جام انتقال یافتند.

مدیر آموزش و پرورش تربت‌جام در همین خصوص به ایسنا اظهار کرد: صبح امروز شنبه ۸ بهمن در مدرسه روستای موسی‌آباد به دلیل خراب بودن و یخ‌زدگی پکیج و رادیاتورها از هیترگازی برای تأمین گرمای مورد نیاز استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام دامن‌پاک خاطرنشان کرد: به دلیل وزش باد در منطقه مونوکسیدکربن به داخل سالن برگشت کرده و ۴ دانش‌آموز و یک نفر از دبیران بر اثر استنشاق مونوکسیدکربن دچار مسمومیت مختصری شدند که در اسرع وقت توسط اورژانس به بیمارستان سجادیه منتقل و بستری شدند.

وی ‌افزود: با تلاش کادر درمان بیمارستان سجادیه حال عمومی دانش‌آموزان و دبیر خوب و پس از دو ساعت حضور در بیمارستان همگی ترخیص شدند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها