دو نفر در حوادث رانندگی زنجان کشته شدند

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان از بروز سانحه رانندگی در کیلومتر ۱۰۵ اتوبان لاین جنوبی آزادراه قزوین - زنجان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

دو نفر در حوادث رانندگی زنجان کشته شدند

سرهنگ مهدی میناخانی، اظهار کرد: روز گذشته براثر برخورد خودرو سواری ساینا با عابرپیاده، یک نفر جان خود را از دست داد و ۴ نفر دیگر بر اثر این حادثه مصدوم شدند؛ با توجه به اینکه طبق قانون تردد عابرپیاده در آزادراه‌ها ممنوع است، فرد فوت شده مقصر حادثه اعلام شد.

وی به حادثه دیگر در کیلومتر ۳ جاده ترانزیت خرمدره به تهران اشاره کرد و یادآور شد: در این حادثه بر اثر برخورد خودروسواری ریو با پراید، خودروی پراید به لاین مخالف پرتاب شده و در این حین یک دستگاه کامیون با آن برخورد می‌کند که راننده پراید متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان، بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی را عامل اصلی بروز حوادث رانندگی در استان عنوان کرد و یادآور شد: رانندگی نیاز به دقت بالا و سرعت عمل در شرایط خاص دارد و باید افراد سعی کنند تبحر خود را در رانندگی افزایش داده و به قوانین اشرافیت داشته باشند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها