قاتلان طلافروش ارومیه‌ای دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان طلافروش ارومیه ای با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه پلیس آگاهی در تهران، خبر داد.

قاتلان طلافروش ارومیه‌ای دستگیر شدند

سرهنگ صادق شکری گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیات مقتدرانه پلیس آگاهی استان قاتلان طلافروش ارومیه‌ای در تهران، دستگیر شدند.

سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل و پیدا شدن جسد سوخته شده از یک دستگاه خودروی دنا در مسیر جاده سلماس – ارومیه رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: از لحظات اولیه کشف جسد سوخته، تیم کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم؛ اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتلان در کمترین زمان ممکن شناسایی و مشخص شد به تهران متواری شده اند که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه با هماهنگی قضایی در تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان انگیزه ارتکابی را سرقت از مقتول عنوان داشتند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

سرهنگ شکری در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها