قتل نوجوان ۱۶ ساله در آق قلا/ متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی آق قلا از دستگیری قاتل نوجوان ۱۶ ساله در این شهرستان خبر داد.

قتل نوجوان ۱۶ ساله در آق قلا/ متهم دستگیر شد

سرهنگ اکبر سجادی اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری با سلاح سرد در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آق قلا افزود: با حضور پلیس مشخص شد متهم با سلاح سرد نوجوانی ۱۶ ساله را بشدت مجروح کرده و از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه مجروح بعلت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد، گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس، متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قانونی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سجادی بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه اقرار کرد بهدلیل درگیری لفظی و شخصی با مقتول، وی را با چاقو مجروح و به قتل رسانده است.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    2

    خوب بیچاره دستاس بسته شده ویک شخص عادیه چراباعینک دودی کلت مدلینگ .مگرشکارشیره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      موضوع قتله , نه تیپ طرف. بفهم

  • ناشناس
    0

    خطاب به ناشناس ... واقعا اگر یه شخص یه چیزی از خانه یا ماشین شما رو سرقت کنه بازم می آید و همین جوری مامور نیروی انتظامی رو مسخره می کنید یا به پاشون میوفتید و التماس میکنید که به دادت بر سن... حماقت و نفرت پراکنی تا کی اخه

  • ناشناس
    0

    چرا امسال اینطور کشتکاشتار شده

  • ناشناس
    0

    تو این مدارس بی خاصیت بد نیست به کودکان و نوجوانان کمی مهارت‌های زندگی از جمله کنترل خشم، تحمل سختی ، گفتگو برای حل مشکل و نادیده گرفتن حرفها و رفتارهای زشت افراد احمق را یاد بدهند...به خاطر چپ چپ نگاه کردن یا بگومگو کردن همدیگرو چاقو کش می کنند و ۵ دقیقه نشده مثه س... پشیمان می شن ولی دیگه چه فایده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها