دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در آشتیان

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد ۶۲ ساله به علت اختلافات ملکی، در کمتر از ۲۴ ساعت خبرداد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در آشتیان

 رضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد فردی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان آشتیان ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند.

وی با اشاره به متواری شدن قاتل قبل از حضور مأموران افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد جسد کشف شده مربوط به کشاورز ۶۲ ساله می‌باشد که ساعاتی پس از خروج وی از منزل برای آبیاری زمین توسط فرزند مقتول مشاهده و شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که مقتول با فردی اهل و ساکن همان روستا اختلاف ملکی داشته است و این فرد به عنوان مظنون اصلی تحت مراقبت مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آشتیان و با هماهنگی قضائی محل اختفای قاتل در شهر آشتیان شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان با اشاره به سرعت عمل ماموران در دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت یادآور شد: متهم پس از اعتراف به قتل مرد ۶۲ ساله جهت سیر مراحل قانونی همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها