قتل های سریالی برای سرقت احشام

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به 4 فقره قتل در شهرستان های فیروزآباد و شیراز خبر داد.

قتل های سریالی برای سرقت احشام

سردار رهام بخش حبیبی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در مرداد امسال در شهرستان فیروزآباد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات مأموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد دراین باره ادامه داشت تا این که، گزارشی مبنی بر کشف خودروی مسروقه در شهرستان فهرج استان کرمان و دستگیری سارق آن واصل شد که با توجه به سرنخ های موجود، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع با اخذ نیابت قضایی به آن شهرستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت:در بررسی های تکمیلی مشخص شد فرد سارق دستگیر شده در استان کرمان همان عامل قتل در شهرستان فیروزآباد است که برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به این شهرستان انتقال داده شد.

سردار حبیبی با بیان این که در تحقیقات تکمیلی پلیس، قاتل ۳۰ ساله به ۴ فقره قتل اعتراف کرد، گفت: این قاتل در مرداد و مهر امسال و با استفاده از سلاح گرم، یک نفر را در شهرستان شیراز و ۳ نفر دیگر را در شهرستان فیروزآباد به قتل رسانده و تعدادی احشام را از آنان به سرقت برده است.

وی با اشاره به این که افراد مقتول ۵۰، ۲۰، ۶۰ و ۵۷ ساله بوده اند، افزود: فرد قاتل در تحقیقات، انگیزه خود از وقوع قتل را سرقت احشام مقتولان بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به کشف۲قبضه اسلحه شکاری از مخفیگاه این قاتل،گفت: در این باره یک همدست این فرد قاتل نیز شناسایی و دستگیر شد.سردار حبیبی تأکید کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که استان فارس محل امنی برای اقدامات آنان نخواهد بود و مأموران پلیس برابر قانون و قاطعانه با این گونه افراد برخورد می کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رزمنده دفاع مقدس
    1

    دست مریزاد بعد ازاینکه 4نفر را کشته .فرمانده محترم میگه استان فارس میفرمایند این استان نامن امنی برای دزدها و... نیست .یعنی دارو بعاز مرگ سهراب .جناب فرمانده علاج واقعه قبل ازوقوع باید کرد اگر تدابیری اندیشیدید که طرف دزدی نکرد آدم نکشت درسته .دلتون به این حرفها خوشه .

  • 🐼
    1

    این که سردار میفرماید"مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که استان فارس محل امنی برای اقدامات آنان نخواهد بود" زمانی منطقی ست که از وقوع جرم پیشگیری کنند نه اینکه پس از وقوع سه قتل و سرقت تازه طرف رو دستگیر کنند! هر وقت تونستید آمار وقوع جرم رو خیلی کم کنید اونوقت بفرمایید ما هورا میکشیم براتون

  • کیوان
    1

    فقر و بدبختی دین و مذهب نمی شناسد

  • ناشناس
    0

    نظر این دو دوست محترم ولی آیا ما مردم هم با پلیس در این زمینه کمک اطلاعاتی میکنیم یا همه کارها رو ربط به سیاسی میدیم و با چشم بعد به پلیس نگاه میکنیم.باید اقتدار پلیس حفظ بشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها