۴۷۱ نفر در تصادفات رانندگی کرمانشاه جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی فوتی‌های تصادفات استان در ۹ ماهه امسال، گفت: متاسفانه طی این مدت ۴۷۱ نفر در تصادفات استان جان باختند.

۴۷۱ نفر در تصادفات رانندگی کرمانشاه جان باختند

دکتر سلیم خانی، در تشریح آمار پزشکی قانونی استان در ۹ ماهه امسال، از کاهش پنج درصدی نزاع در استان خبر داد و افزود: طی این مدت ۱۲ هزار و ۴۷۷ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی مراجعه داشتند که از این تعداد ۸۸۳۰ نفر مرد و ۳۶۴۷ نفر زن بوده‌اند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۱۳ هزار و ۱۴۴ نفر حدود پنج درصد کاهش داشته است.

وی افزود: برخلاف نزاع، ادعای تصادف در ۹ ماهه ابتدای امسال افزایش ۱۷ درصدی داشته و ۸۵۱۹ نفر در این زمینه مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵۸۴۲ نفر مرد و ۲۶۷۷ نفر زن بوده‌اند.

خانی گفت: فوتی های تصادفات استان هم طی این مدت نسبت به ۹ ماهه سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش داشته و از ۲۸۳ نفر به ۴۷۱ نفر رسیده که از این تعداد ۳۶۱ نفر مرد و ۱۱۰ نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در ادامه تعداد مصدومین حوادث کار استان در ۹ ماهه ابتدای سال را ۵۱۰ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۴۹۹ نفر مرد و یازده نفر زن هستند و این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷.۸ درصد افزایش داشته است.

خانی فوتی های حوادث کار استان طی این مدت را هم ۲۳ نفر اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه این تعداد نسبت به سال گذشته ۹ نفر کمتر شده است.

این مسئول در ادامه فوتی‌های ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را در استان طی این مدت ۹ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد دو نفر مرد و هفت نفر زن هستند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار نفر کمتر شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی‌های سوختگی استان را هم در ۹ ماهه ابتدای سال ۴۳ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ نفر مرد و ۱۶ نفر هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار نفر افزایش یافته است.

خانی تعداد غرق شده‌های استان طی این مدت را هم ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت:: هر ۱۲ نفر مرد بوده اند و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با غرق شدن ۲۱ نفر، کاهش خوبی داشته است.

این مسئول فوت ناشی از برق گرفتگی در ۹ ماهه ابتدای سال را هم ۱۲ نفر دانست و افزود: از این تعداد ۱۰ نفر مرد و دو نفر زن هستند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج مورد کمتر شده است.

خانی تعداد فوتی های بر اثر مصرف قرص برنج  در استان را هم طی این مدت ۴۶ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۳۶ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بوده‌اند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ مورد بیشتر شده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها