دستگیری ۷ متهم در مشهد/ مقابله شدید پلیس با سرقت‌ های شبانه

فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت تشدید مقابله با سرقت‌های شبانه در دستور کار سرکلانتری جنوب پلیس مشهد قرار گرفت.

دستگیری ۷ متهم در مشهد/ مقابله شدید پلیس با سرقت‌ های شبانه

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری شهید فیاض بخش مشهد طی یک عملیات ضربتی ۳ نفر عامل سرقت خودروهای سواری را شناسایی و در حال تردد با خودروی سواری پژو مسروقه به آنان دستور ایست دادند.

وی با اعلام اینکه از متهمان یک جفت پلاک خودرو  و دو جفت پلاک جعلی کشف شد، افزود:  پلیس، راننده خودروی سرقتی را پس از دستور ایست، دستگیر کرد اما ۲ همدست او متواری شدند و در تعقیب و گریز، با سلاح سرد در برابر مأموران انتظامی مقاومت نشان دادند که بلافاصله توسط نیروهای پلیس زمین‌گیر شدند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی،  نگهبان در ادامه بیان کرد: ماموران تجسس کلانتری ۱۸ نیز در عملیاتی دیگر موفق شدند ۲ نفر سارق منازل مسکونی را چهره‌زنی کنند و حین سرقت از یک ساختمان آنها را دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از آنان کشف کنند.

وی با اشاره به دستاورد دیگر پلیس در عملیات ضربتی، مطرح کرد: دستگیری یکی از عاملان دستبرد به وسایل داخل خودرو با ۷ فقره سابقه کیفری و همچنین شناسایی و دستگیری جوانی با ۱۹فقره سابقه کیفری که  متهم سرقت ۲ کارتن تجهیزات پزشکی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از یک شرکت بود از دیگر دستاوردهای اجرای طرح عملیات ضربتی پلیس است .

تحقیقات با دستور مرجع قضایی از متهمان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هر روز هزاران خبر راست و دروغ که نشر بدید و بخواید پلیس رو قهرمان خوب و دلسوز مردم نشون بدید. دل ما با این پلیس صاف نمیشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها