جان‌ باختن ۲ نفر در واژگونی مرگبار یک خودروی ۲۰۷ در شاهرود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی مرگبار یک خودروی ۲۰۷ در نزدیکی شاهرود خبر داد.

جان‌ باختن ۲ نفر در واژگونی مرگبار یک خودروی ۲۰۷ در شاهرود

دکتر مظفر محمدخانی، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این سانحه رانندگی در محور شاهرود به دامغان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مرگ دو سرنشین این خودرو تصریح کرد: در این واژگونی که در حوالی کیلومتر ۱۹ محور شاهرود به دامغان رخ داده علاوه بر مرگ دو نفر، دو سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر خاطرنشان کرد: مصدومان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: در همین محور ارتباطی، تصادف دو کامیون در کیلومتر ۲۰ محور شاهرود به دامغان منجر به مصدوم شدن یک نفر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان همچنین از مصدوم شدن پنج سرنشین در تصادف یک خودروی پراید با یک خودروی تیبا در شرق استان خبر داد و افزود: در این تصادف رخ به رخ پنج سرنشین از دو خودرو مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این تصادف جاده ای در ۲۵ کیلومتر محور میامی – رضوان اتفاق افتاده است که مصدومان حادثه توسط تیم های امدادی به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شدند.

محمدخانی همچنین از امدادرسانی به دو حادثه جاده ای دیگر در محورهای آرادان -گرمسار و آرادان-سرخه خبر داد و یادآوری کرد: در یکی از این تصادفات یک خودروی پژو پارس با یک کامیون برخورد و در اثر آن چهار نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: این تصادف جاده ای در کیلومتر ۳ محور آرادان – گرمسار در غرب استان رخ داده و همکاران ما در پایگاه امداد جاده‌ای با اعزام به محل حادثه مصدومین را به بیمارستان گرمسار منتقل کردند.

وی همچنین از واژگونی یک خودروی نیسان در استان خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه جاده‌ای که در کیلومتر ۴۳ محور سرخه – آرادان اتفاق افتاد یک نفر مصدوم شده است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها