جست‌ وجو برای پیدا کردن پسر بچه گمشده به کشف جسد دو کودک دیگر منتهی شد

مردم روستا که به‌ دنبال گم شدن پسربچه خردسال، جست‌ وجو در رودخانه را آغاز کرده بودند با اجساد ۲کودک دیگر روبه‌رو شدند که ظاهرا هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آن سقوط کرده و غرق شده بودند.

جست‌ وجو برای پیدا کردن پسر بچه گمشده به کشف جسد دو کودک دیگر منتهی شد

بعدازظهر چهارشنبه گذشته وقتی مردم روستای بلغان از توابع شهرستان لار استان فارس باخبر شدند که پسربچه خردسالی از اهالی روستا هنگام بازی در کنار رودخانه فصلی ناپدید شده است، برای نجات او به سمت رودخانه رفتند.

آنها در حال جست‌وجو برای پیدا کردن پسربچه گمشده بودند که در کمال تعجب با پیکر بی‌جان ۲کودک دیگر در داخل رودخانه مواجه شده و اورژانس را خبر کردند.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس لارستان با بیان این خبر گفت: حوالی عصر چهارشنبه بود که ماجرای غرق شدن ۲کودک به اورژانس گزارش شد و تیم‌های امدادی راهی رودخانه فصلی روستای بلغان شدند.

آنها وقتی به محل حادثه رسیدند که مردم روستا پیکر ۲کودک ۴و ۵ساله را از دل آب بیرون کشیده بودند اما در بررسی‌ها معلوم شد که هر دو کودک جانشان را از دست داده‌‌اند.

صالح بیگلری ادامه داد: در واقع مردم روستا به‌دنبال پسربچه‌ای ۸ساله از اهالی روستای بلغان بودند که ظاهرا هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آن سقوط کرده و غرق شده بود اما در جریان جست‌وجو، متوجه غرق شدن ۲کودک دیگر شده و پیکر بی‌جان آنها را از آب بیرون کشیده بودند. این دو کودک ۴و ۵ساله از اتباع افغانستان بودند که ظاهرا آنها نیز هنگام بازی در کنار رودخانه به داخل آب سقوط کرده و غرق شده بودند.

با پیدا شدن پیکر بی‌جان ۲کودک، نیروهای امدادی جست‌وجو برای یافتن کودک ۸ساله را ادامه دادند که این جست‌وجوها تا صبح دیروز ادامه داشت و هنوز اثری از کودک گم‌شده پیدا نشده است.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    احتمالا پای یک جنایت در میان است تا غرق شدگی.غرق شدن سه کودک در یک زمان عادی نیست. در ضمن در این فصل سال هیچ کودکی برای بازی کنار رودخانه نمی رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها