مرگ یک زن و مرد در آتش‌سوزی مغازه موتورسازی

آتش‌سوزی 5 مغازه در منطقه چیذر تهران منجر به مرگ یک زن و مرد شد.

مرگ یک زن و مرد در آتش‌سوزی مغازه موتورسازی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 4:45 بامداد پنجشنبه یک مورد حادثه آتش‌سوزی واقع در محله چیذر، خیابان چیذری به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 4 تیم آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی ازجمله خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند گفت: 5 باب مغازه کنار یکدیگر با سقف شیروانی یک تکه شامل آرایشگاه، سوپرمارکت، موتورسازی و... بودند.

در پشت این مغازه‌ها نیز یک مبل‌سازی وجود داشت که در کنار آن ساختمان‌های مسکونی بودند. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند که همه مغازه‌ها تقریباً شعله‌ور است. به دلیل حجم زیاد شعله‌ها، آتش در حال سرایت به مغازه‌های پشتی نیز بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را از چند طرف آغاز کردند، ادامه داد: به‌دلیل شدت حرارت و آتش غالب سقف‌ها تخریب یا بشدت خسارت دیده بودند. آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفاء، عملیات جست‌و‌جو را نیز آغاز کردند. 
وی با بیان اینکه مغازه موتورسازی بیشترین خسارت را دیده و کاملاً شعله‌ور بود، ادامه داد: در قسمت انتهای موتورسازی فضایی برای استراحت وجود داشت که یک آقا و خانم جوان در آنجا حضور داشتند و زمانی که آتش‌نشانان به این بخش دسترسی پیدا کردند بلافاصله این افراد را از مغازه خارج کرده و به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر که حدوداً 40 ساله هم بودند جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آخه توموتورسازی!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها