قتل هولناک پسربچه 7 ساله

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل کودک هفت ساله در یک اقدام پیچیده پلیسی خبر داد.

قتل هولناک پسربچه 7 ساله

سردار غلامرضا جعفری در رئیس پلیس استان هرمزگان ، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبر واصله از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع فوت مشکوک پسر بچه‌ای 7 ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام که در ابتدا، بنا به اظهارات نامادری کودک و برخی همسایه ها، پسر بچه به علت گیر کردن در لابه لای آسانسور و هنگام بالا رفتن با دیوار دور آسانسور برخورد کرده که فوری توسط پدرش به بیمارستان منتقل، و پس از مدت کوتاهی در آنجا فوت می نماید.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دو تیم از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به همراه عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و پس از اثر برداری و بازدید از صحنه و معاینه اولیه جسد، احتمال وقوع قتل متصور شد.

این مقام انتظامی استان بیان‌کرد: برابر اطلاعات به دست آمده پسر بچه به همراه نامادری و پدر خود در طبقه 5 ساختمان زندگی می کرده که در ساعت ۷:۳۰ صبح به مدرسه عزیمت و در ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر پس از تعطیلی مدرسه توسط سرویس تا ورود به ساختمان توسط راننده سرویس همراهی شده است و در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه جسد بی جان وی توسط یکی از همسایگان در آسانسور طبقه همکف دیده شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان‌کرد: به جهت اثبات فرضیه قتل یا وقوع حادثه، تیم های مختلفی از کارشناسان اداره آتش نشانی، کارشناس فنی آسانسور و مسئول پزشک قانونی در محل حادثه حاضر و از نظرات کارشناسی آنان بهره برداری شد که اولین فرضیه مبنی بر خرابی آسانسور از نظر کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی منتفی شد.

سردار جعفری با اشاره به وجود تردید در غیرعمدی بودن این حادثه برای ماموران، بیان کرد: چندین مرتبه بازدید از صحنه آسانسور و منزل شاکی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و کارشناس بیولوژی جنایی و اخذ نمونه های بیولوژی انجام و در صحنه وجود لکه های خون در کابین آسانسور و مقدار بسیار جزئی در اطراف در ورودی خانه طبقه پنجم یافت شد که پس از تشکیل کارگروه تخصصی در پلیس آگاهی و بازدید مجدد از منزل شاکی توسط اکیپ بررسی صحنه جرم لکه بسیار کوچکی از ماده‌ای قرمز رنگ در آشپزخانه یافت شد که از آن نمونه برداری و به آزمایشگاه بیولوژی ارسال و نمونه های اخذ شده از صحنه (داخل آسانسور – درب ورودی و نمونه موجود در آشپزخانه و نمونه خون مقتول) توسط کارشناس آزمایشگاه جنایی مورد بررسی فنی قرار گرفت و ظن کارآگاهان نسبت به نامادری پسر بچه بیشتر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی اولیه و تحقیق صورت گرفته از نامادری پسر بچه و با توجه به تناقض گویی های وی و مواجه شدن با دلائل قوی و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و معترف شد پس از ازدواج با شوهرش و حضور فرزند وی در منزل و توجه بیشتر همسرش به این پسر، کم کم باعث شد که شوهرش نسبت به او بی توجه شود و این مسئله روی او تاثیر منفی گذاشته و انگیزه برای قتل پسر شوهرش  تقویت شد.

سردارجعفری افزود : نامادری در ادامه اعترافات جنایت هولناک خود اقرار کرد در روز حادثه یک میله T شکل که در جعبه ابزار شوهرش بوده است را برداشته و پس از آن که کودک با آسانسور به طبقه پنجم آمده و زمانی که آسانسور ایستاده است وی را با میله ای که در دست داشته 7 الی 8 ضربه به ناحیه سر  وارد کرده و  سپس از آسانسور خارج و دکمه (G) را زده و آسانسور را به طبقه همکف هدایت کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: پس از اقرار صریح و روشن قاتل، با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و همچنین دادستان شهرستان بندرعباس صحنه وقوع قتل بازسازی گردید و متهم با دستور مقام قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مریم
    0

    خدا لعنتش کننننننننه اون انسان نیست حتا حیووونم نیست چطور دلش اومده بچه ساله رو کشته اونم خسته از مدرسه برگشته باید اعدام بشه حتی باید مثل اون بچه بی گناه با ضربه به سرش بمیره قاتل بی رحم

  • بیتا
    0

    آخه زن بی‌شعور تو نمیدونستی وقتی داری با یه مرد بچه دار ازدواج میکنی بخشی از توجه و محبت اون پدر شامل بچه ش هم میشه.اصلا از کجا معلوم شایدبه خاطر تو زندگی یه زن دیگه با بچه ش خراب شده و خودتو به شوهر غالب کردی

  • ناشناس
    0

    ازدواج دوم همینه دیگه یه غریبه میشه سرپرست بچه ات
    فکر می‌کنی ازدواج دوم خوش میگذره ولی.........

  • ناشناس
    0

    اینا کفتارن چطور دلش امده لعنت خدا بهش کسی که رحم نداره ادمکشی میکنه باید اعدام شود

  • ناشناس
    0

    وای خدا چه شقاوتی .چه برسر این مردم امده . بغضم ترکید .

  • بهار
    0

    خدا لعنتت کنه نامادری قاتل باید اعدام شود بچه چه گناهی داره آخه شما برا بچه یخودتم مادر نمیشدی چون رحم نداشتی

  • ناشناس
    0

    خدالعنتت کنه که بخاطرهواوهوس چه کارهایی که نمیکنیدحیف حیوان که روی توبذارن چه جوری دلت اومدآشغال اون بچه چه گناهی داره

  • 🙇
    0

    توی محله ما چندتا سگ ولگرد هستند که نه کسی رو گاز میگیرند نا خودشون با خودشون جنگ میکنند و اینقدر فهمیده هستند و میدونن باید یک فاصله نسبی رو از انسان داشته باشند چون انسانها گاهی وحشی هستند و همدیگر رو بخاطر حسادت و طمع گاز میگیرند! میکشند! چه بسا این سگها برای وصف بد بودن بگن طرف از انسان هم بدتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها