کشف 2 تن تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و زابل و کشف 2 تن و 86 کیلو گرم مواد افیونی خبر داد.

کشف 2 تن تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس

سردار محمد قنبری بیان داشت: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر یک باند مسلح و سازمان یافته در مناطقی ازشمال و جنوب استان که قصد انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان‌های سراوان، سیب وسوران و زابل شناسایی و طی 72 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مذکور به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را در تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که با 2 دستگاه وانت تویوتا و 8 دستگاه خودرو پژو و سه دستگاه موتور سیکلت در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند و ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، مقابله به مثل کردند.

سردار قنبری بیان داشت: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد به ارتفاعات مناطق اطراف متواری که در ادامه و طی تعقیب و گریز 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات مسلحانه از خودروی آنها 2 تن و 86 کیلو گرم تریاک به همراه 4 قبضه سلاح کلت کمری و مقادیری مهمات کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه دارد،  به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    الكيه نمايشي

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها