دستگیری راننده‌ای که سارق از آب درآمد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد.

دستگیری راننده‌ای که سارق از آب درآمد

سرهنگ علی اصغر شریفی از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد و گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بعد از ظهر دیروز عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور تهران بزرگ، در حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود در خیابان ری نبش خراسان پس از استعلام سواری سمند در حال حرکت متوجه سرقتی بودن خودرو می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به محض اینکه مشخص شد سواری سمند سرقتی است، راننده که سارق خودرو بود قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی جلوگیری و خودروی توقیف شده به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

وی اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ علاوه بر انجام مأموریت‌های مرتبط و جدا از مأموریت‌های تخصصی روزانه خود و با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش‌های پی در پی دیده است ضمن انجام مأموریت‌های شبانه روزی مرتبط با دیگر جرایم نیز برخورد دارد.

شریفی اذعان کرد: شهروندان نیز می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیک‌ترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دزدی از سرچی بخاطر چی
    0

    خیلی وقت بود از دزدهاخبری نبود انگار تعدادشون زیادشده یاشکم شریفشون گنده ترشده خبربعدی
    بازهم دزدی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها