انفجار گاز جان سه عضو خانواده را در شیراز گرفت

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: انفجار و آتش سوزی در ساختمان مسکونی سه عضو خانواده را به کام مرگ کشاند و پدر و فرزند ۱۵ ساله را به شدت مصدوم کرد.

انفجار گاز جان سه عضو خانواده را در شیراز گرفت

آتش پاد محمد هادی قانع پیش از ظهر دوشنبه در خصوص این حادثه مرگبار بیان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۲۲:۵۸ شب جاری ۱۸ دی ماه خود را به روستای کرونی رساندند.

وی گفت: یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه، دچار انفجار و آتش سوزی شده و شعله‌های آتش از درب و پنجره‌های این واحد مسکونی به بیرون زبانه می‌کشید.

آتش پاد قانع با اشاره به حضور خانواده ۵ نفره در زمان وقوع حادثه در منزل مسکونی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول، پس از قطع جریان اصلی برق ساختمان، با استفاده از لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

این مقام مسئول، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، وارد ساختمان شدند و پس از جستجو، یک نفر مرد حدوداً ۳۸، مادر خانواده، دو پسر ۱۵ و ۷ ساله و دختر ۱۲ ساله را که به شدت دچار سوختگی شده بود را از میان دود و حرارت خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

قانع خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس، مشخص شد سه عضو خانواده شامل فرزند ۱۲ و ۷ ساله و مادر در دم جان باخته و پدر و پسر ۱۵ ساله که به شدت مصدوم شده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: استفاده از سیلندر پیک نیکی و کپسولی و نشت شدید گاز علت این حادثه هولناک بود. شدت انفجار به حدی بود که ساختمان دچار تخریب و سه نفر از اعضای خانواده در دم جان باختند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    خدارحمتشون کنه

  • ناشناس
    0

    تورو خدا موقع استفاده از وسایل گاز سوز مراقب باشید

  • ناشناس
    0

    خدارحمتشون کنه که دیگه فکر گرونی قبض گاز رونمیبینن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها