تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم

ماجرای تنبیه بدنی پسر دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی از سوی معلمش در یکی از مدارس تالش با ورود بازرسان آموزش و پرورش به این موضوع تحت رسیدگی قانونی قرار گرفت.

تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم

شهرام رفیعی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان گفت: موضوع تنبیه دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان تالش توسط معلم با جدیت در حال پیگیری فوری است.
وی درباره جزئیات تنبیه بدنی این دانش‌آموز اظهار کرد: پس از گزارش بموقع مدیر مدرسه به واحد بازرسی آموزش و پرورش مبنی بر وارد کردن ضربه توسط معلم به پای دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه 
«صائب ۲» شهرستان تالش که موجب به زمین افتادن و آسیب دیدگی دست دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

طی بررسی‌های انجام شده و بازدید میدانی از مدرسه برای معلم متخلف توصیه کتبی صادر شد و پرونده وی در هیأت تخلفات استان در  جریان است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: مسئولان شهرستان تالش نیز به‌صورت میدانی با حضور در مدرسه، موضوع را بررسی کردند و طبق مقررات با معلم برخورد خواهد شد. وی با تأکید بر اینکه برخورد فیزیکی به هیچ وجه مورد تأیید نیست، اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تنبیه بدنی این موضوع با جدیت بیشتر در مدارس پیگیری می‌شود و امید است تا دیگر شاهد مواردی از این دست در واحدهای آموزشی نباشیم.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    هر بارررر که از این دست اتفاقات می‌افته می گین پیگیری می شه ولی باز هم تکرار می شه!
    بهتره مدارس رو از وجود بعضی از معلمان روانی پاک کنید !
    متاسفانه در کشور ما معلم و جایگاه خطیرش دست کم گرفته شده!
    معلم با خشم و خشونت و پایبند نبودن به اخلاق و انسانیت و اعتقاد نداشتن به حلال و حرام و کم کاری و تبعیض گذاشتن بین دانش آموزان فقیر و غنی و خوشگل و زشت ! و بیشتر تحویل گرفتن دانش آموز متملق نسلی پُر از کینه و عقده و خشم و کم کار و ریاکاری و متملق و حرام خوار به جامعه تحویل خواهد داد!

  • مهدی شهابی
    0

    من خودم یه سال ششم اونجا درس خوندم، واقعا میزنن!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها