زندگی مخفیانه قاتل دلگانی فاش شد

فرمانده انتظامی دلگان از شناسایی و دستگیری قاتل جوان ۳۴ ساله دلگانی پس از ۸ ماه زندگی مخفیانه در این شهرستان خبر داد.

زندگی مخفیانه قاتل دلگانی فاش شد

سرهنگ محمد خبازی اظهار داشت: اوایل اردیبهشت‌ماه امسال و در پی قتل مسلحانه جوانی ۳۴ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان و متواری شدن قاتل بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، قاتل شناسایی و مشخص شد وی به دلیل اختلافات قبلی با شلیک سلاح کلاش مقتول را در خودروی شخصی به قتل رسانده و سپس متواری شده است.

وی بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه قاتل را در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان شناسایی و متهم شب گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۸ ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد. فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در زهک

سرهنگ حمیدنوری نیز   اظهار داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی در سطح شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: در این طرح ماموران پلیس موفق به کشف سه قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری و کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه شدند. توقیف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۱ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ نوری تاکید کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، موجب رضایتمندی شهروندان شده و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    معلو م،نیست،باز،کدوم،بیگنا ه،رو،گرفتید،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها