دستگیری سرشاخه‌ های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی

روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری سرشاخه‌ های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی

سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.

در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل موثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اگر جعلی بوده پس قیمت ها باید سریع پایین بیاد

  • ناشناس
    0

    اگر قیمتها اصلاح نشه دستگیریشان فایده نداره

  • ناشناس
    0

    هرسری سر دسته سالطان دستگیر میسه باز گران میشه سلطان سکه وقتی اعدام شد سکه ۵میلیون تومان بود الان چی؟

  • محمود
    0

    اینکه چند نفر اراده کنند قیمت ارز رو تو کشور بالا پایین کنند و 80 میلیون رو بدبخت کنند نشان از ضعف و بی لیاقتی دولته! اینکه دولت واسته که هربار ارز گران بشه و بعد اینها رو بگیره و پس از دستگیری ارز تغییر نکنه یعنی دولت با همین به اصطلاح اخلالگران همدست هست! تا نرخ دلار رو به قیمت دلخواه برسونه. کلا" اقتصاد داغون کشور ما جوری هست که ایران بهترین منطقه برای زیست اخلالگران است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها