کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در مهاباد به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال، خبرداد.

کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکار شده در مهاباد

سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی توسط شخصی به هویت معلوم در یک  باب انباری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مهاباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده، انواع لوازم خانگی ( ماشین لباس شویی، تلویزیون، یخچال و...) که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام کشف شده ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سردار جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است. 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها