انهدام باند سارقان زورگیر تلفن همراه در شاهین‌ شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌ شهر و میمه گفت: اعضای باند سارقان زورگیر تلفن همراه بلافاصله پس از ارتکاب یک فقره زورگیری دستگیری شدند.

انهدام باند سارقان زورگیر تلفن همراه در شاهین‌ شهر

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره زورگیری در یکی از خیابان‌های شاهین‌شهر، بلافاصله موضوع به واحدهای گشت انتظامی شهرستان اعلام و طرح‌های ویژه انتظامی برای دستگیری سریع سارقان به اجرا در آمد.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع سرقت، مشخص شد چهار سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح سرد، گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: با دریافت مشخصات سارقان تلاش مأموران انتظامی برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت و در نهایت با تیزبینی پلیس، خودروی سارقان در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر رؤیت و متهمان کمتر از ۲۰ دقیقه از ارتکاب به جرم در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به مالباختگان، افزود: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه با صراحت به هفت فقره زورگیری در سطح شاهین‌شهر و شهرستان‌های مجاور اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ ثابت‌راسخ با تأکید بر برخورد جدی و مقتدرانه پلیس با افراد هنجارشکن و مخل امنیت عمومی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهم با رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهد افراد، خودروها و موتورسیکلت‌های مشکوک در سطح محلات بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    پس از یک فقره یا هفت فقره؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها