دستگیری زوج سارق حرفه ای در کیش

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری ۵ سارق حرفه ای منازل کیش خبرداد.

دستگیری زوج سارق حرفه ای در کیش

داوود سعدی اظهار کرد: برابر گزارش دریافتی سرقت از یک منزل، مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 12 به صورت ویژه ورود که موفق به دستگیری زوج سارق و در نهایت 5 سارق 12 منزل در کیش شدند.

وی ادامه داد: سارقین پس از شناسایی منازل خالی از سکونت و اطمینان از عدم حضور مالکین، با ظاهری موجه و ایجاد شرایط عادی با استفاده از کلید ساز و خودروی شش چرخ نسبت به سرقت از منازل اقدام می کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: زوج سارق با شناسایی یک منزل و اطمینان از عدم حضور مالک در کیش با استفاده از کلید ساز نسبت به تعویض قفل منزل اقدام و سپس علاوه بر سکونت، اموال مسروقه را در آن نگهداری و به فروش می رساندند.

سرهنگ دوم"داود سعدی" تأکید کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده با حمایت دستگاه قضائی، ورود شخص فرماندهی انتظامی ویژه کیش و مشارکت نیروهای کلانتری، زنجیره سرقتِ های 5 سارق حرفه‌ای قطع و دستگیرشدگان روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به شهروندان ادامه داد: سارقین در اعترافات خود اعلام کردند منازلی که بطور طولانی مدت کسی رفت وآمد نداشته، کولرها و روشنایی ها خاموش و فاقد ایمنی مناسب بودن شناسایی و سرقت ها را انجام می دادند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها