کشف ۶۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در املش

فرمانده انتظامی املش از 64 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز طی 9 ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف ۶۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در املش

 سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان املش در 9 ماهه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

وی در ادامه گفت: املش به لحاظ دارا بودن مواهب طبیعی و گردشگری از مناطق پرتردد استان گیلان محسوب می‌شود که برای حفظ امنیت موجود و ارتقاء آن، تاکنون چند مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان املش به کشف 122 فقره سرقت و دستگیری 150 سارق و معرفی آنها به مرجع قضائی در 9 ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت 64 قبضه سلاح شکاری، 609 عدد فشنگ و 35 تن شن و ماسه غیرمجاز نیز کشف شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس در این مدت، 7 کیلو و 168 گرم تریاک، 140 گرم شیشه، 217 گرم هروئین، 2 کیلو و 132 گرم حشیش، 848 گرم شیره، 839 گرم سوخته تریاک، 4 گرم تفاله مواد مخدر و 650 عدد قرص غیرمجاز را کشف کرده‌ بیان داشت: در این رابطه 624 معتاد متجاهر جمع‌آوری و 45 خرده فروش و 6 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رجبی با اعلام اینکه در 9 ماهه گذشته، 2 هزار و 983 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 25 هزار اقلام دارویی و 3 تن خوراک دام قاچاق، 340 کیلوگرم محصولات لبنی و 180 کیلوگرم گوشت غیرمجاز و 9 دستگاه فلزیاب در شهرستان املش کشف شده به انهدام 2 شرکت هرمی و دستگیری 20 نفر از اعضای آن نیز اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون، 2 هزار و 151 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد، 41 واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، 222 دستگاه خودرو و 91 دستگاه موتورسیکلت به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان این گفت‌وگو از برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی، پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران خبر داد و افزود: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در 9 ماهه گذشته، 48 مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

منبع: برنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بابا دست بردارید حیا کنید .اسلحه اسلحه .هرروز .ظاهرا کشورمون زاغه مهمات بوده .خب شد این اعتراضات شد که کشف شوند !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها