ربودن دختر 13 ساله توسط مادر و پسر ۱۵ ساله اش در بندرانزلی/ آدم ربایان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بندر انزلی از شناسایی و دستگیری عاملان ربایش دختر ۱۳ ساله اهل و ساکن این شهرستان در شهر خرمشهر استان خوزستان خبر داد.

ربودن دختر 13 ساله توسط مادر و پسر ۱۵ ساله اش در بندرانزلی/ آدم ربایان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی نجفی‌پور گفت: در پی اعلام ربایش دختری ۱۳ ساله در یکی از خیابان‌های شهر بندرانزلی، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آدم‌ربایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به همت پلیس، عاملان ربایش این دختر در شهرستان خرمشهر شناسایی شدند، افزود: متهمان این پرونده که یک زن ۴۷ ساله و پسر ۱۵ ساله اش بودند در اقدامی غافلگیرانه و با همکاری پلیس خرمشهر در مخفیگاه شان در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از پیدا شدن دختر ۱۳ ساله در مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: دختر نوجوان به خانواده اش و متهمان به مرجع قضایی در شهرستان تحویل داده شدند.

سرهنگ مهدی نجفی‌پور افزود: متهمان دستگیر شده اعترافات کردند که با شگرد طرح دوستی در فضای مجازی، این دختر را اغفال و او را ربودند.

وی با تاکید بر لزوم نظارت والدین بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی، گفت: ارتقاء سطح آگاهی خانواده‌ها در حوزه فضای مجازی در کاهش آسیب پذیری فرزندان بسیار موثر است.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها