۱۰ سال زندان برای سارقان خشن سگ خانگی

مردان خشن که برای سرقت سگ خانگی زنی به روی او چاقو کشیده و کتکش زده بودند از سوی دادگاه جمعاً به ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

۱۰ سال زندان برای سارقان خشن سگ خانگی

دو متهم جوان که سابقه چندین فقره زورگیری دارند برای اینکه سگ گران‌قیمت زن جوان را بدزدند روی او چاقو کشیده و کتکش زدند.

نگین ۳۲ساله بعد از اینکه با حمله سارقان مواجه شد، به پلیس شکایت کرد و گفت: من صاحب یک سگ زینتی هستم که چهار سال قبل آن را به مبلغ میلیونی خریدم. سگم از نژادی خاص و تربیت‌شده است و به شدت به او وابسته هستم. امروز برای تفریح به پارکی در شمال تهران رفته بودم و در حال قدم زدن بودم که دو مرد موتورسوار به من نزدیک شدند. آنها به رویم چاقو کشیدند و با تهدید سگم را دزدیدند. وقتی مقاومت کردم، مرا به شدت کتک زدند و با موتور گریختند.

با این شکایت ماموران مشغول ردیابی دو زورگیر شدند و با اطلاعاتی که زن جوان به ماموران داده بود در نخستین گام به بررسی فهرست و تصویر مجرمان سابقه‌دار پرداختند. در نتیجه یک مجرم سابقه‌دار به نام بهروز را ردیابی و بازداشت کردند.

نگین در مواجهه حضوری با بهروز او را شناسایی کرد و گفت همان زورگیری بوده که در پارک به او حمله کرده است.

به این ترتیب پیمان همدست بهروز نیز ردیابی و بازداشت شد.

دو متهم به چند فقره خفت‌گیری و از جمله سرقت سگ قیمتی زن جوان اعتراف کردند و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

زن جوان در جلسه دادگاه به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: دو متهم به رویم چاقو کشیدند و به شدت کتکم زدند و سگم را دزدیدند. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه‌ام گذاشت و هنوز جرات نمی‌کنم به تنهایی از خانه بیرون بروم. به همین خاطر برای آنها اشد مجازات می‌خواهم.

دو متهم نیز به زورگیری خشن اعتراف کردند. بهروز گفت: من و دوستم معتاد بودیم و برای تهیه پول مواد مخدر به فکر خفت‌گیری افتادیم. ما فقط برای ترساندن طعمه‌هایمان چاقو حمل می‌کردیم اما هیچ کدام از طعمه‌ها را با چاقو نزدیم. پیمان نیز ابراز پشیمانی کرد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و هر یک از آنها را به پنج سال زندان محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    یا حضرت کشمش خودت رحم کن.مردم از کیف قاپی و گوشی قاپی رسیدن به سگ قاپی.از فردا هر وقت رفتید پارک حتما با دمپایی پلاستیکی بروید‌.زیرا احتمال زورگیری و دزدیدن کفش هایتان وجود دارد.مردم الان دارند برای تهیه نان لباس‌هايشان را می فروشند. امشب یکی از شبکه‌های خارجی در حال پخش گزارشی از ایران بود که مردم به خاطر فقر لباس‌هايشان را می فروختند. من به جای مسئولان رژیم آخوندی خجالت کشیدم.پیش خودم گفتم چی بودیم چی شدیم‌.بدون ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر می کردیم.الان مردم کشورهای دیگه واسه مردم ایران صدقه جمع آوری می کنند.

  • علی
    0

    چرا همه ی اسم های مستعار دزدها و قاتل ها اسامی ایرانی و پر معنای فارسی هستن ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها