پسر بی رحم پدرش را فجیعانه کشت و سرش را داخل چاه آب انداخت

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل مرد گمشده در لواسان خبر داد و گفت: متهم به قتل پدرش اعتراف کرده است.

پسر بی رحم پدرش را فجیعانه کشت و سرش را داخل چاه آب انداخت

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اول آبان ماه امسال، زن جوانی سراسیمه به کلانتری ۱۶۵ لتیان مراجعه کرد و به ماموران پلیس گفت پدرم در یک خانه ویلایی در روستای برگ‌جهان منطقه لواسان، رفته بود، اما هنگامی که به آنجا رفتم اثری از او پیدا نکردم و حس می‌کنم که اتفاقی برای پدرم افتاده است.

وی افزود: همین‌کافی بود تا ماموران کلانتری ۱۶۵ لتیان راهی خانه پیرمرد ۶۷ ساله شوند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کنند؛ ماموران پلیس به محض حضور در خانه موردنظر، متوجه بهم ریختگی خانه شدند و ماجرای  گمشدن  مرد سالخورده را به اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) گزارش کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پای در خانه مرد سالخورده گذاشتند و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند دوربین‌های مداربسته به صورت خیلی ماهرانه‌ای در خانه وی جاسازی شده است، اما هنگامی که به سراغ آن‌ها رفتند پی بردند، هارد فیلم‌های دوربین به سرقت رفته است همچنین خودروی پژو ۴۰۵ مرد گمشده در حیاط خانه پارک شده بود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام خودروی پژو ۴۰۵ را هدف بازرسی قرار دادند که مشخص شد وسایل شخصی مرد ۶۷ ساله از جمله لپ‌تاپ، تلفن‌همراه، کارت بانکی و عینک آفتابی در خودرو قرار دارد و همین سرنخ می‌تواند فرضیه وقوع  جنایت  را پررنگ کند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری ادامه داد: تیم جنایی در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی پی بردند مرد سالخورده با یک زن میانسال ارتباط دارد و در شب حادثه با او تماس داشته است؛ بدین ترتیب زن میانسال به عنوان مطلع هدف تحقیق قرار گرفت و گفت ۲ ماه قبل با مرد گمشده به صورت موقت ازدواج کردم، اما خانواده وی مخالف این اتفاق بود، به‌همین خاطر ما در خانه‌ای در قرچک زندگی می‌کنیم که همسرم روز حادثه تماس گرفت و گفت پسرش قرار است برای تدارکات برگزاری یک جشن تولد به ویلای او در لواسان بیاد، اما ساعتی بعد تلفن همراهش خاموش شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: پسر جوان خیلی زود بازداشت و به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد؛ وی به تیم تحقیق گفت هنگامی که به ویلای پدرم در لواسان رفتم او به من گفت قصد دارد خودرویی را در پاکدشت ورامین بخرد و از من خواست تا با هم به آنجا برویم، اما پس از اینکه خودروی موردنظر را از نظر فنی بررسی کردیم از یکدیگر جدا شدیم و خبری از او ندارم.

وی افزود: از سوی دیگر، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، متوجه شدند، پسر جوان روز حادثه در پاکدشت نبوده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت، اما پسر مرد گمشده همچنان ادعا می‌کرد از پدرش خبری ندارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: تیم جنایی برای حل کردن معمای گمشدن پیرمرد سالخورده به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی خانه ویلایی شدند و با روش‌های علمی لکه‌های خون پاک شده را در سرویس بهداشتی، فرش، پاگرد درب ورودی ویلا و صندوق عقب خودروی پژو ۴۰۵ کشف کردند و همچنین در ادامه نیز یک چوب خونی که ابزار باغبانی بوده کشف شد که بررسی‌ها نشان می‌داد این چوب بر اثر ضربه تخریب شده است.

وی افزود: تحقیقات از تنها  متهم  پرونده ادامه داشت تا اینکه آذرماه جاری پسر جوان پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جنایت هولناک در ویلای پدری خود اعتراف کرد و مدعی شد سر پدر سالخورده خود را هدف اصابت ضربات مهلک چوب قرار داده و پس از به  قتل  رساندن وی، جسد مقتول را در آب‌چاه ویلا انداخته است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پس از دریافت اعترافات متهم، راهی لواسان شدند و جسد مقتول را از چاه‌آب ویلا درآوردند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    ماشاء ا... به تو پسر ناخلف!

  • ناشناس
    0

    اندر حکایت زندگی در مدینه فاضلاب

  • ناشناس
    0

    هنگامی که جزییات این پدرکشی را می خواندم که مو به مو به همه چیز اشاره شده گفتم نکند قاتل یکی از خوانندگان خبرهای قتل بوده که این همه چیز بلد بوده!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها