دستگیری عامل ربایش ۲ کودک تبعه خارجی در مشهد

عامل ربایش ۲ کودک تبعه خارجی در مشهد دستگیر شد.

دستگیری عامل ربایش ۲ کودک تبعه خارجی در مشهد

سرتیپ محمد کاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش ربایش ۲ برادر ۶ و ۹ساله به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله دستورات ویژه برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

او افزود: با بررسی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد این ۲ کودک تبعه خارجی هستند که در راه مدرسه توسط افراد ناشناس ربوده شده اند وعاملان آدم ربایی در تماس با خانواده این دو کودک تقاضای مبلغ یک میلیون دلار درقبال آزادی آن‌ها دارند.

فرمانده انتظامی  خراسان رضوی ادامه داد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در بررسی‌های پرونده دریافتند عاملان کودک ربایی نیز تبعه خارجی هستند و با اقدام‌های اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده محل اختفای آن‌ها را در حاشیه شهر مشهد شناسایی کردند.

سرتیپ تقوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۴ متهم پرونده را پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی دستگیر کردند و دو کودک سالم و صحیح به آغوش خانواده خود بازگشتند.

او با اشاره به اینکه متهمان هدف از ربایش دو کودک را اخاذی از خانواده آن‌ها اعلام کرده اند تصریح کرد: تحقیقات با دستور مراجع قضایی برای روشن شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها