بازداشت ۸ جوینده گنج با یک جمجمه انسان در نوشهر

رئیس حوزه قضایی بخش کجور نوشهر از شناسایی و دستگیری هشت حفار غیرمجاز در بخش کجور نوشهر خبر داد.

بازداشت ۸ جوینده گنج با یک جمجمه انسان در نوشهر

میثم اکبری با اشاره به شناسایی و  دستگیری 8 حفار غیرمجاز  در بخش کجور با تأکید بر اینکه حفاران غیرمجاز در بخش کجور حتی در نقاط کور هم زیر ذره بین قرار دارند، اظهار داشت: در روزهای اخیر تعداد 8 نفر از حفاران غیرمجاز در بخش کجور شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در برخورد قاطع قانونی با حفاران غیرمجاز هیچ گونه تعارف و ترحمی نداریم و نخواهیم داشت، ادامه داد: از این 8 نفر حفار غیرمجاز، یک دستگاه فلزیاب و یک جمجمه انسان کشف و ضبط شد.

رئیس حوزه قضائی بخش کجور با بیان اینکه در همین راستا دو خودروی حفاران غیرمجاز نیز توقیف شد، تصریح کرد: تاکنون ۱۷ فقره پرونده در خصوص حفاری غیرمجاز در حوزه قضائی بخش کجور باز شده و تعدادی از پرونده‌ها منتهی به رأی قطعی گردیده و در مرحله اجرا است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    جنایت که‌ نکردن
    گنج نعمت خدادادی هست شما حرومش کردید

  • اصلاح طلب
    0

    باسلام ، جناب اقای میثم اکبری گفتند که در برخوردقاطع قانونی با حفاران غیر مجاز هیچ تعارف و ترحمی نداریم !!! ای کاش! در مورد مفسدین اقتصادی و اختلاسگران که خون مردم ایران را در شیشه کرده اند هم آقایون قوه قضاییه و آقای اکبری اینگونه بی تعارف و بی رحم بودند تا دیگرهیچکس جرات و فکر اختلاس وغارت بیت المال به سرش نزند! خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید.... آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها