حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد/ عکس

شب گذشته تعدادی اغتشاش‌گر عوامل منافقین به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله کردند.

حمله به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد/ عکس

شب گذشته تعدادی اغتشاش‌گر و مزدوران منافقین با کوکتل مولوتوف به مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد حمله ور شده و ضمن آتش زدن پارچه‌ها و کتیبه های مجلس عزای حضرت زهرا(س) خساراتی به مسجد زدند  که در این رابطه یک  منبع آگاه در گفت‌و گویی اظهار داشت: ساعت  1:30 دقیقه بامداد  طی تماس تلفنی با 110 مبنی بر آتش سوزی مسجد امام هادی (ع) واقع در فاز یک کیو ماموران نیروی انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

 وی افزود: پس از حضور نیروی انتظامی و ماموران آتش نشانی  آتش سوزی بلافاصله مهار شد.

این منبع آگاه عنوان کرد: در حادثه آتش‌سوزی مسجد امام هادی (ع) فرد یا افراد ناشناس با شکستن شیشه مسجد و پرتاب مواد آتش‌زا به داخل مسجد سبب آتش سوزی پرده حائل نمازگزارن زن و مرد، دو تخته فرش کناره  مسجد و همچنین  پارچه‌ها و کتیبه‌های مربوط به عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) حسینیه شده است.

وی بیان کرد: تلاش جهت شناسایی عاملان آتش سوزی ادامه دارد.

یکی از بچه های مسجد امام هادی (ع) خرم‌آباد نیزدر این رابطه اظهار داشت: شب گذشته  توسط  فرد یا افراد ناشناس ازطریق شکستن شیشه پنجره مسجد واقع در پارک کنار مسجد  با پرتاب کوکتول مولوتف منجر به آتش سوزی  پرچم‌ها و کتیبه‌های عزاداری حضرت  فاطمه زهرا (س) مسجد می‌شود.

وی افزود:  با حضور  به موقع نیروی آتش نشانی و اهالی محل آتش مهار  شد ولی متاسفانه سیستم صوتی، فرش  و همچنین کتیبه‌های مربوط به عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) حسینیه در این آتش سوزی از بین رفتند.

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها